1.4

5.3K 410 114
                                    

Uzuuun bir bölümle geldimm, oy sayısı dolmadan atıyom çok az kalmıştı ama dayanamadım. Bugün pek vaktim olmazdı zaten bekletmeyeyim dedim.

Kitabın okunması ışık hızıyla artıyor ve çok mutluyum 💃💃

Wp Hesabımı takip ederseniz paylaştığım duyuruları falan görebilirsiniz. ve instagram hesabıma da beklerim kitaplarımla ilgili editler yapıp paylaşıyorum ve bölümler hakkında da bilgi sahibi olabilirsiniz. 👍

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum buna sınır koymicam çünkü bölüm daha hazır değil

İg: Atlantis_mavisii
______________________________________

Sakinim

Sakinim

Sakinim

Ah kimi kandırıyorum hiç sakin değildim. Bugün isteme günüydü arkadaşlarım ise yolda geliyorlardı.

E ben ciddi ciddi gidiyom

Aynadan görüntüme ellinci kez baktım. Koyu yeşil, bol bir elbise giymiştim. Yeşil, elbisemin rengine uyan şalı da düzgünce takmıştım. Makyaj istememişim ama damla'nın ısrarları sonucu az bişe yapmıştım.

Tabi makyajım kapatıcı ve rimelden ibaretti. Çok dikkat çekmek istemiyordum her ne kadar kendi istemem olsa bile elim hiç makyaj malzemelerine gitmiyordu. Sanki boyalar kendi olduğum kişiyide kapatıyor gibi hissediyordum.

Ben neysem o olmayı seviyordum, yüzümde bir leke varsa onu kapatmaya çalışmıyorum, sonuçta o bana ait olan birşey, kendi vücudumdan rahatsız olamazdım. Onlarca sivilce bile olsa ben bendim. Bir sivilce benim için çok bir sorun değildi.

Bir yerde duymuştum Melekler bizim vücudumuzu yaparken boynumuza geldiklerinde Allah onları durdurur ve yüzü tamamen kendisi yapardı.

Bu yüzü Allah yapmıştı, onu nasıl sevemezdim ki?

Damla, şehir dışında okuduğu için erkenden gelmişti ve gece bizde yatmıştı, istemeden sonra bir gün daha kalıp gitmeyi düşünüyordu. Aslında okulu olmasa hiç bırakmazdım.

Tüm gece konuşmuş dertleşmiştik. Yaz tatilinden beri görüşmediğimiz için hasret gidermiştik. Damla akşam gelmişti, saatin kaç olduğu bizimkiler için pek sorun değildi, hepsi eve gelmiş gece de bizde kalmışlardı. Ancak sabah evlerine gidip, isteme öncesinde geliceklerini söylemişlerdi.

"Damla tekrar baksana Bi düzgün duruyor mu?"

"Daha kaç kere sorucan deli kız, yeter artık çok güzelsin MaşAllah
Tü tü tü."

Çok heyecanlıydım. Evet, bu gerçek bir isteme değildi en azından bizim için. ama diğer herkes için bu gerçekti. Dün büyüklerimiz gelmişti. Babaannem, dedem ve anneannem ve teyzem dördü gelmişlerdi, gelmek isteyip gelemeyenler de vardı. Onlara da Nişana gelirsiniz demiştik.

Evet, sadece bir isteme yaparız sınavdan sonra da ayrılırız demiştik ve şimdi işin içine nişan da gitmişti.

"Nerde kaldı bunlar." diye kendi kendime söylendim. Birkaç dakika sonra kapının zili çaldı. Bizim kızlar gelmiş olmalıydı.

Hızla gidip kapıyı açtım. Karşımda, Çisem ve Gökçe vardı. Gökçe "Geç kalmadık değil mi?" diye sordu.

"Birazdaha geç kalsaydınız erkek tarafıyla beraber gelirdiniz." Dedim. Çisem "He iyi bari." diyip içeri geçti. İkisine de sıkıca sarıldım.

GÜLCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin