3.7

2.3K 168 37
                                    

Finalden önceki son bölümümüz. Aslında bu tarz düğün bölümleri sizi sıkarmı bilmiyorum ama bu bölümü yazmam gerektiğini düşünüyordum. Çünkü buraları geçmek olmazdı. Umarım beğenirsiniz ❤️
_____________________________________

"Az kaldı, birazdan bitecek. Sabret." içimden sabır çekip gözümü kapattım.

Gökçe'nin ablası Yasemin abla elinde tuttuğu eyeliner'ın ucunu göz kapağımın uç kısmına doğru yavaşça değdirdi. O işkence gibi geçen saniyelerin sonunda Yasemin ablanın "Gözünü açabilirsin." demesiyle şükür çekerek gözlerimi açtım.

"Nasıl?" diye sorduğunda aynaya baktım. "Bu sefer daha iyi gibi." iki üç makyaj denemesinden sonra sıkılmış ve hiçbir şey yapmadığım halde yorulmaya başlamıştım.

"Senin için zaten hepsi iyiydi. Gökçe sen gel bir bak." Gökçe kirpiklerine maskara sürerken ablasının seslenmesiyle yaptığı işi bırakıp yanıma geldi. Makyajımı incelerken konuştu:

"Yani iyi gibi diğerlerinden daha iyi, ama ikiside eşit değil mi yoksa bana mı öyle geliyor?" Gökçe'nin yorumlarıyla dakikalardır İçimde tuttuklarımı dışarı vurdum.

"Ay bunaldım kaç dakikadır şununla uğraşıyoruz, vallahi gidip yatacağım yatağıma yapmayacağım kınayı da o olacak en sonunda."

Çisem "Ay ne nazlı gelin çıktın sen de ya."

Damla güdü ve internetteki bir kadını taklit ederek konuştu "gelin  oluyor golay mı!"

Kızlar Damla'nın sözlerine gülerken göz devirerek aynaya tekrardan baktım. "Ee tamam güzel bu, hiç de kusur yok eşit de hem bu, İyi iyi hadi bitti yeter güzel oldu."

Yasemin abla "Eminsin değil mi kız? bak sonra gelip şöyle olmuş böyle olmuş falan demeyeceksin değil mi vallahi süpürge ile kovalarım seni."

"Yok yok ne uğraşacağım anlamam zaten bu işlerden." Aynaya bakınca kötü görünmüyordu, bu işlerden pek anlamasam da kötü olmadığını görerek anlayabiliyordum.

Kızar makyajlarının son dokunuşlarını yaparken oturduğum koltuktan ayağa kalktım ve odadaki boy aynasına doğru adımladım. Yüzümde bir gülümseme oluşurken kına elbiseme baktım. Bordo renginde, üst kısmında sağ omzumdan başlayıp etrafa yayılarak belime inen işlemeler vardı. Saten tarzı elbisemin belinden aşağıya doğru bir tül uzanıyordu ve ön kısmı kat kat aşağıya iniyordu.

(Gülce'nin kına elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gülce'nin kına elbisesi)

Ne çok abartı ne de çok sade olsun istemiştim. Elbisede tam istediğim gibi, tam ortasıydı. Şık ve güzeldi ama abartıdan da uzaktı.

Kına gecemin kadınlar arasında ve danslı olmasını istemiştim. Düğünleri saçma bulurdum ama kına gecelerine ise asla hayır diyemezdim. Bir de kadınlar arasında olduğunda tadından yenmiyordu.

GÜLCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin