2.3

3.7K 336 92
                                    

Selaaam yeni bir bölümle geldim. Şunu söyleyebilirim ki bundan sonraki bölümler çok güzelll, istediğiniz Yusuf ve gülce sahnelerine hazır olun ama yavaştan kurgumuza bir çift daha ekleyeceğim.

Mustafa karakterimiz hakkında yorumlarınızı okudum. Mustafa'nın 2. Erkek olabileceğini söylemişsiniz. Merak etmeyin Mustafam öyle biri değil, arkadaşının nişanlısına o gözle bakmaz. ama birine çok güzel bakar, gözlerini alamaz.

Ve sizden küçük bir ricam var. Yorum ve oy sayımız, okuma sayımıza göre çok düşük. yorumlar çoğalsın yeni bölüm gelsin diye birçok yorum yapıyorsunuz sizi seviyorum, ama yorumları bu şekil yazmak yerine kitabı okurken paragraflara yazarsanız hem tepkinizi okumuş olurum hemde yorum sınırımızı güzelce geçeriz.

Tahminlerinizi ve beklentilerinizi hangi karakter hakkında ne düşündüklerinizi de yazabilirsiniz.

Ozaman sizi bölümle başbaşa bırakmadan önce sınırımızı koyalım.

Sınır: 200 oy 150 yorum
____________________________________

"Damla bir bardak daha koysana." Çisem'in bardağı uzattığı koluna Neva sertçe vurdu. "Kalkta al Çisem, kız okadar yoldan geldi ne diye yoruyon."

Neva'nın sözlerine Damla "Önemli değil yanımda zaten." dedi. Damla'nın sözlerine karşı Çisem Neva ya dönerek 'Bak gördün mü' bakışları attı.

Çisem bardağını uzattığında, Damla bardağını doldurdu." Kızlar sizinkilerde boşsa doldurayım. " dediğinde henüz dolu olan bardağımı gösterdim. Yanımda oturan Gökçe bardağında kalan son yudumu kafasına dikip bitirdi ve doldurması için Damla'ya uzattı.

"Çok iyi oldu ya bu." Çisem kolasını yudumlarken konuşmuştu. Damla da onu onaylarken Gökçe aynı fikirde değildi. "İyi mi kötü mü bilmiyorum, baksanıza bir günde göbeğim çıktı."

Gökçe'nin hayıflanan sözlerine hep beraber gülmüştük. "Yalnız Gökçe haklı benimde göbeğim çıktı." sözlerimle birlikte herkesin gözü göbeğime takıldı.

"Bakayım... Ne göbeği be az kilo al." Neva hem konuşuyor hemde tabağında ki keki yiyordu.

"Sende biraz az yesen çok iyi olucak." Neva'nın, kekine giden çatalı havada asılı kaldı.

Umutsuzca konuşmaya başladı. "Aslında biraz kilo versem çok iyi olucak, bu aralar iştahım açıldı Yanaklarım şişti, daha dün diyete başlayacaktım ama aklıma piknik yapacağımız geldi. Bu piknik işi olmasaydı bugün başlamıştım. Neyse artık yarın başlarım." diye konuştu ve kekini yemeye devam etti.

Neva'nın hem diyetten bahseden hemde kekini bitirmeye çalışan haline kıkırdamadan edemedim. Biz Neva ya takılırken Damla'nın sesi aramıza girdi.

"Kızlar şu kim?" Damla'nın çaktırmadan işaret ettiği yere baktım. Gösterdiği kişi Mustafa abi'ydi. Sorusuna yanıtı Neva verdi. "Mustafa abi, noldu ki?"

"Bişe yokta, Gülce'nin istemesinde görmüştüm. Bana bakmıştı birkaç Kez." dedi. Ama sanki birkaç kez bakmaktan daha fazlası var gibiydi.

"Yabancı gelmişsindir ondan bakmıştır." Neva'nın umursamaz cevabına Çisem koluyla ona vurdu.

"Damla'da bu mahallede oturuyordu, çok da yabancı sayılmaz." damla çocukken bizim mahallede oturmuş sonra başka bir mahalleye taşınmak zorunda kalmışlardı. Mustafa abi de çocukluğundan beri burda olduğu için görmemesi imkansızdı.

"Belki tanıdık gelmiştir." Diye fikrimi söyledim. Birkaç kafa beni onaylar şekilde hareket etti.

"Olabilir." diye mırıldandı Damla.

GÜLCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin