Selaaaaam yine ben
Bu bölüm çok içime sinmesede sizi bölümsüz bırakmak istemiyorum ve kaçıyorum.
Bol yorum ve oy verelim. Sonraki bölüme daha hızlı ulaşırız.
Sınır: 200 oy, 150 yorum
_____________________________________Kitabımın kapağını yavaşça kapattım. Bu kadar yeterli limitleri zorlamayalım.
Masamı kısaca düzenleyip ayağa kalktım. saatlerdir ders yaptığım için her tarafım ağrıyordu. salona gidene kadar vücudumu kütlettim.
Salona girdiğimde annemin, Oğuz'un eve gizlice soktuğu kediyle oynadığını gördüm. Evet annem kediyi öğrendi.
Oğuz okuldayken Annem Oğuz'un odasına girmiş ve girmesi ile çığlığı basmıştı. Venüs yavru bir kedi olduğu için ve tüyleride gri olduğu için, annem onu ilk gördüğünde fare sanıp evi ayağı kaldırmıştı.
uzun uğraşlar sonucu onun fare olmadığını kabul ettirmiştim. Oğuz her gün odasının kapısını kitleyip çıkardı, Ee Annem de Boş Durur mu sen misin Benden bir şey saklayan deyip başka bir anahtarla kapıyı açmıştı ve Olanlar da olmuştu.
Oğuz bir şekilde annemi ikna etmişti. Tabii uzun sürdü buna kedinin yavru olmasına ve havaların soğuk olması annemin ikna olmasını hızlandırdı ve şimdi kediyi Bizden çok seviyordu.
"Pamuk, yavrum. Acıktın mı sen annem." ve annem kediye Venüs demeyi kesinlikle reddediyordu.
yanlarına gidip oturdum ve Venüs'ün yumuşak tüylerini sevmeye başladım. "Gülce dersin bitti mi kızım?"
Anneme "Evet." diyerek karşılık verdim. biz Venüs'ü severken telefonuma bildirim geldi.
Telefonumu elime alıp ekranını açtım. mesajını sahibini gördüğümde Gözlerim kocaman açıldı.
"Gülce bir şey mi oldu?" anneme dönüp "Yok, bir şey yok. Bizim kızlar yazmış gidip bir bakayım." yerimden kalkıp odama doğru hızlı adımlarla gidip yatağıma oturdum ve mesajı sakince açtım.
Yusuf: Müsait misin?
Müsait miyim?
Gözlerim istemsizce dolabımın aynasına takıldı, çilekli pijamalarım ve dağınık topuzum ile hiç müsait değildim
Gülce: Tabi müsaitim.
Ne diyebilirim ki çilekli pijamalarım var, asla müsait değilim mi?
yazmasın Beklerken aklıma türlü türlü düşünceler gelmeye başladı. Yusuf bana neden yazdı? O bana yazmazdı ki, önemli bir şey olmuş olmalı. Yoksa barış ile ilgili bir şey mi oldu? elim klavye tuşuna gitti
Gülce: Bir sorun yok değil mi?
Düşünceler içme kemirirken sonunda yazmaya başladı
Yusuf: Hayır, bir sorun yok.
Yusuf: Sadece seninle birşey konuşucaktım.
Gülce: Ne hakkında yoksa barış yine birşey mi yaptı?
Yusuf: Ne Barışla ne de başkasıyla ilgili değil.
Yusuf: Bizimle ilgili.
Bizimle ilgili...
Yanaklarım ateş gibi yanıyordu ve kalbim Ramazan davulu gibi güm, güm atıyordu.
Yusuf Ne konuşacak? ve biz demek ne demek ya! uzun süre yazmadığımı fark ettiğimde yazmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLCE
SpiritualEskiden yaptığın bir hata hayatını nasıl değiştirir? Gülce, arkdaşlarının gazına gelip onunla ilgilenen bir çocukla sevgili olmuştu. Herşeyin normal olduğunu sanırken, yavaş yavaş o kişinin gerçek yüzünü görmeye başladı. Ve onu asıl tanımaya başladı...