2 gün sonra
"Hayır hayır gerçekten bana sadece 1 hafta veri-"
"SENİN YERİNE GELEBİLECEK BİR SÜRÜ BEKLEYEN İNSAN VAR VE İŞLER ZATEN YETERİNCE YOĞUN . 1 HAFTA SENİN KEYFİNİ BEKLEYEMEYİZ!"
"Ama-"
"Aması yok ."
Yüzüme kapanan telefonla içimde tuttuğum nefesimi sesli bir şekilde dışarı vermiştim.
Evet baştan alırsak; 10 yaşındaki bir çocuğu kurtarmak için bir köpek tarafından ısırılmış sonrasında dikiş atılmış ve dahada sonrasında dikkatsizliğim yüzünden 2 gün önce dikişlerim baştan açılmıştı. Buraya kadar herşey normal olsada ekstra 1 hafta istirahat etmem söylenmişti.
Tabikide iş yerime 1 hafta işe gelemeyeceğimi söylemiştim , 2 hafta çok uzun bir süreydi. Ve şuan onlar 1 hafta bile bekleyemeyeceklerini söyleyerek yerime başka staj öğrencisi alacaklardı.
Kısacası artık işsizdim.
Kendimi tekli koltuğa bıraktığımda Mia'da kucağıma gelmiş, onu sevmem için sürtünmeye başlamıştı.
Beyaz tüylerini okşarken mırıltılar çıkarmaya başlamıştı.
"Mia'm, baba işsiz kaldı ne yapsak"
"Miyav"
Gülümseyerek gıdığının altını okşarken çalan telefonla okşama işini yarım bıraktım.
"Efendim Felix"
"Napıyosun?"
"Sence ne yapabilirim?"
"Doğru benimkisi de saçmalık oldu. Ayağın nasıl?"
"Biraz daha iyi"
"Ama ben sana yastık savaşı yapmayalım birşey olur dedim dinlemedin sonrada dikişin açıldı. Neyse daha iyiysen sorun yok. İş yerini aradın mı?"
"Ah.. şey.. "
"Galiba kötü şeyler olmuş. Ne dediler maaşından mı düştüler?"
"Hayır, ben direkt işten atıldım "
"NEEEEE! YUHH!"
"Bağırma Felix!"
"Oha ya, bu insanlar hiç halden anlamıyor cidden. Boşver yeni iş buluruz sana iş mi yok , thc"
"Evet, her neyse sen ne için aramıştın?"
"Ehe ,bişey dicem ama kızma."
"Söyle Felix"
"Senin bana geçen hafta anlattığın konu var y-"
"Tamam Felix, baştan anlatırım"
"Yaa Jisung sen var ya birtanesin. Bu arada bayadır film gecesi de yapmıyoruz. Hafta sonu bize mi gelsen? Malum beni evinden kovduğun için.. neyse bizim eve geçeriz hem de muhabbetleriz, ben sınav öğrencisiyim motivasyonumun yüksek olması lazım "
"İyi tamam, annene de sor"
"Zaten seni kendi çocuğu gibi görüyor birşey demez"
"Olsun söyle yinede haberi olsun "
"İyi tamam hadi görüşürüz, dikkat et kendine. Haftasonuna kadar ölme please"
"Tamamdır, görüşürüz"
Telefon kapandığında kafamı geriye yasladım. Sabahtan beri her ne kadar yerimde durmasamda gerçektende canım sıkılmaya başlamıştı.
Tüm gün evle uğraştığım için vakit çabuk geçmişti aslında. İlk olarak sabah erken saatlerde kapı çalmış açtığımda karşımda kendilerini mobilyacı olarak tanıtan iki adam gelişmişti.Söylediklerine göre Felix onları fırını almaları için göndermişti. Yine de doğruluğundan emin olmak için Felix'i aramış ve benden habersiz iş yaptığını söyleyerek kızmıştım. Felix ise napim diyerek yüzüme kapatmıştı. Durum böyle olunca da adamları içeri davet etmiş ve fırını almalarına izin vermiştim. Gitmeden önce bana 1 hafta içerisinde 2. El bir fırın bulacaklarını da söylemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İs not it enough ?
RomanceJisung her gece yaptığı gibi yine resim çizmek için çatıya çıkmıştı, ta ki görüş açısına giren bedene kadar..