16

156 24 8
                                    

Felix önüme sıcak çikolatayı koyduğunda buz gibi olan ellerimle kupayı tuttum. Kupanın sıcaklığı elimi ısıtırken sıcak çikolatanın kokusunu içime çektim.

"Ee dökül bakalım"

İşten çıktığımda eve geçip dinlenmiştim ama ilerleyen saatlerde içime bir sıkıntı oturmuş ve Felix'in yanına gelmiştim. Dün duyduklarımdan sonra gerçekten de kafamı toplamaya ihtiyacım vardı galiba.

"Minho'yla ilgili bir kaç şey öğrendim"

"Nasıl yani?! Bu depresifliğinin sebebi Minho mu? "

"Depresif değilim"

"Aynen bende Seo Teyze . Merhaba."

"Dalga geçme!"

Felix derin bir iç çekti.

"Ne öğrendin?"

"Terkedilmiş hatta daha doğrusu aldatılmış gibi birşey "

"Bu üzücü bir durum ama sen neden bu kadar taktın ki buna? Sonuçta geçmişde olmu- ahh yoksa.."

"Off Felix bilmiyorum. Galiba... Söylediklerinde haklıydın "

Felix dudaklarını birbirine bastırarak tek eliyle ağzımı kapatmaya çalışmıştı.

"Felix gülme ya!"

Ayağımdaki terliği kafasına fırlatırken eğilerek kurtulmayı başarmıştı.

"Oiy benim Ji' m aşık mı olmuşş"

Yerinden kalkarak yanıma gelip yanaklarımı sündürmeye başladı.

"AA Felix bırak"

Saçımı karıştırarak ufak bi öpücük bıraktı ve geri çekildi.

"Asıl kafana takılan başka birşey değil mi?"

"Evet. Aslında şöyle bir düşününce çok mantıksız gelecek ama ... Sadece 12 gündür tanıdığım birinden hoşlanmak garip. Ve ben bunla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum , o beni kendine çekiyor "

"Ohooo , Jisung evin yanıyor Jisung!"

"Sus bi. Benim asıl takıldığım nokta beni onun yerine koyuyor olduğunu düşünmem "

"Oh.."

"Ve bu beni kararsızlığa sürüklüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum Felix, bu kadar yakışıklı ve çekici olması suç!"

"İdam"

"İdam"

İkimizde aynı şeyi söylerken gülmüştük. Felix'in aurası gerçektende moralimi yerine getirmişti. Hyunjin'i çok iyi anlıyorum galiba..

"Tamam madem bu konu bu kadar kafana takılıyor nede onunla konuşmuyorsun?"

"Yapamam. Ne diyeceğim? 'Minho Bey acaba beni onun yerin koyuyor musunuz? Çünkü ona göre aşk klavuzumu düzenleyeceğim mi?'. "

"Neyi varmış? Gayet düzgün bir soru"

Felix'e göz devirdim.

"Off "

"Madem Minho'nun ağzından laf alamıyoruz bizde annesinden alırız "

Söyledikleri mantığıma yatarken dudaklarının yukarı kıvrılmasına engel olamadım.

"Felix sen varya şeytana pabuc-"

Sözümü tamamlayamadan kapı çalmıştı.

"Ben bakayım "

Felix ayaklanarak kapıya gittikten sonra Hyunjin'in ses duyuldu. İyi insan lafının üstüne gelirmiş

"Hoşgeldin"

İs not it enough ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin