11

168 23 35
                                    

Sarıldığım beden beni hızla yere ittiğinde ufak bir inilti çıktı dudaklarımdan.

Oyuncağımı aradı gözlerim. Benim düşmemle o da düşmüştü.

"Hep böyle baş belası mı olacaksın!?"

Bana bağıran annemi umursamadan yerde sürünerek oyuncağıma doğru ilerledim. Yanına geldiğimde hevesle elime almıştım. Ta ki tekerleğinin çıktığını görene kadar.

Dudaklarımın titremeye başladığını fark ettim. Bir süre sonra ufak bi hıçkırık koptu. Ve sonrasında bir tane daha.
Arkası kesilmeden devam eden hıçkırıklarımın ardından kolumdan tutularak çekilmemle ağlamam daha da şiddetlendi.

"Sana ağlamak yasak dedim! Cezalısın odanda kilitli kalacaksın bugün"

Sesim çıkmadı. Sadece ağladım. Bir süre sonra odaya fırlatıldığımda kapı hızla kapandı ve sonrasındaysa kilit sesi duyuldu.

Ayaklarımı karnıma doğru çekerek yüzümü diz kapaklarıma gömdüm.

Telefonun alarm sesi kulaklarıma dolarken  yerimden kıpırdanarak alarmı kapattım.
Huzursuzca kaşlarım çatılırken ellerimle gözlerimi ovuşturdum.

Fakat bir saniye.. bunlar neydi yaş mı? Ağlamış mıydım?

Gözlerimi ovuşturmaktan vazgeçerek
akan bir kaç damlayı elimin tersiyle sildim. Geç kalmamak için hızla kalkarak lavaboya gittim.

Elimi yüzümü iyice yıkarken hala gördüğüm rüyanın etkisinde olduğumu düşünerek soğuk suyu bir kaç kere daha yüzüme çarptım.

Lavabodan çıkarak yatak odasına gittim ve üzerime akşam için şık birşeyler aradım.

En sonunda siyah bol kargo pantolon ve beyaz gömlek giymeye karar verdim. Altına da siyah botlarımı giyecektim. Ama havanın soğuk olacağını düşünerek kombinime siyah deri ceketimi de eklemeye karar verdim.

Son kez aynada kendime baktığımda takılarımı takmayı unuttuğumu farkettim.

Makyaj masamın alt çekmecesinden takı kutumu çıkararak 3 tane yüzük ve bir tane ince zincir taktım. Göz altlarımı da fondötenle kapadıktan sonra yeniden kendime baktım.

Güzel gözükmeme rağmen suratım kasvetli duruyordu. Hala rüyanın etkisindeydim anlaşılan. Derin bir nefes alarak sakinleşmeye çalıştım.

Uzun süredir annemle ilgili kabuslar görmediğimden tuhafıma gitmiş olsa da bunun üzerinde çok kafa yormamaya karar verdim.

Motivasyonumu yüksek tutmak için biraz parfüm sıktığım sırada telefonumdan gelen bildirim sesiyle parfümü yerine koyarak yatağın üstüne oturdum ve gelen mesaja baktım.

Felix mekanın konumunu atmıştı. Kısaca konumu açıp incelediğim de mekanın evime baya bir uzak olduğunu farkettiğim için mesajlardan çıkarak taxiyi aradım.

Evi tarif ettiğimde 20 dakika içerisinde geleceklerini söylemişlerdi.

Bu sırada bende Mia'yla ilgilenmeye karar vermiştim. Önüne biraz mama koyduğumda suyunu da tazelemeyi ihmal etmemiştim.

Beyaz tüylerini okşarken her ne kadar bana sırnaşmak istese de tüyleri döküldüğü için izin vermedim.

Gıdığını okşadıktan sonra birkaç mırıltı çıkararak mamasını yemeye koyuldu. Babasına bak kızına al.

Daha fazla geç kalmamak için cüzdanımı ve telefonumu alarak evden çıktım. Dışarı çıktığımda apartmanın önündeki duvara yaslanarak beklemeye başladım. Telefonumu gelen bildirim sesiyle WhatsApp'a girdim.

İs not it enough ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin