"Az daha sağa, ya gülmeyin bi! Jisung düzgün tut şunu!"
Felix bize bağırırken tek eliyle de açıyı ayarlamaya çalışıyor , istediği gibi olmayınca da kriz geçiriyordu.
Hafta içi olan çalışmalar şimdi sonuç göstermişti. Saatlerdir Felix'in duvar için tasarladığı büyük uzantılı çiçek desenlerini yerleştirmeye uğraşıyorduk.
"Felix yavrum yeter hadi o kadar takıntı etme azıcık yamukluktan birşey olmaz"
"Ne demek olmaz! Minho azıcık sağa. Jisung sende bi tık aşşağı"
Dediklerini yaparken desenin arkasından bana göz kırpan Minho'yu gördüğümde elimde olmadan yeniden kıkırdamaya başlamıştım.
"HAY SİKİ- ÇIKIN LAN ŞURDAN! "
Elimizdeki duvar desenini yavaşça yere bıraktığımızda Felix bizi kovalamış, yerimizede Jeongin ve Changbin'i koymuştu.
Aslında Changbin sabah sadece kaybolan bilekliğini aramak için girmiş. Sonrasındaysa bir şekilde parça birleştirmeye, kaldırmaya ve şimdi de sabitlemeye katkıda bulunmuştu.
"Jeongin çok az yukarı"
"Tamam tamam çok iyi durun sakın kıpırdamayın"
İkiside put gibi kalırken hallerine gülmeden edemedim.
"Minho matkapı getir"
Seo Teyze'nin emriyle Minho istemeye istemeye yanımdan ayrılırken arkasında baka kaldım. Beni kendime getiren şey kolumda hissettiğim çimtiklenme hissiydi.
"Aaa Felix ne yapıyorsun!?"
"Asıl sen ne yapıyorsun? Hemen gemileri suya mı indirdin"
"Yok ya ne alaka"
"Hıhı aynen"
Felix göz devirerek yanımdan uzaklaşırken eski görev yerine dönerek kontrole devam ediyordu.
Birkaç çivileme ve yapıştırma işleminden sonra duvar işi hallolmuştu.
Hepimiz geriye doğru çıkarak uzaktan baktığımızda gerçektende uğraşmaya değer olduğunu gördük.
"Ay eline sağlık Felixcim . Gerçekten çok güzel olmuş. Hepinizin eline sağlık"
Hepimiz istemsiz bir gurura boğulurken Hyunjin ellerinde pizza paketleriyle içeri girmişti.
"Merhaabaaaa, woaaa bunu şimdi benim sevgilim mi yaptı?!"
Hyunjin elindeki paketleri kendine en yakın olan masaya koyarken hayranlıkla duvara bakıyordu.
Ama benim şaşırdığım tek bir konu vardı..
"Sevgili!"
Şaşkınlığımı gizleyemeyerek çoktan Hyunjin'in kolları arasında hapsolmuş Felix'e baktım.
"Ya bak Jisung, anlatıcaktım ama- aaa dur gıdıklanıyorum Hyunjin durr"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İs not it enough ?
RomanceJisung her gece yaptığı gibi yine resim çizmek için çatıya çıkmıştı, ta ki görüş açısına giren bedene kadar..