"Sana inanamıyorum Jisung ne demek çocuğun dudağına yap-"
"Çocuklar evi çok dağıtmayın tamam mı?"
Felix'in sözünü kesen Yuna Teyze'yle ikimizde kafamızı aynı anda salladık.
"Acıkırsanız dolapta yemek var ısıtın, ben kaçtım"
"Görüşürüz anne"
Yuna teyze askılıkta ki montunu alarak evden çıktı.
Bugün eski bir arkadaşında kalacaktı bu yüzden ev tamamen bize kalmıştı.
İkimizde Felix'le aynı anda birbirimize baktığımızda gülümsedik. Dedikoduyu es geçme vaktiydi çünkü bugün ne yapacağımızı biliyorduk.
"Film gecesiii"
"Film gecessiii"
Bağırarak hemen salonunun sonundaki odaya koştuk ve film CD'lerininin olduğu kutuyu bulduk.
Yuna Teyze gençlik zamanlarında CD ve DVD 'lerin satıldığı bir mağazada çalışıyormuş ama mağaza sahibi borca girdiği için dükkanını satmak zorunda kalmış. Durum böyle olunca da Yuna Teyze'ye istediği kadar CD ve DVD alabileceğini söylemiş. Yuna Teyze'de bir kutu kadar film ve müzik CD'si almış.
"Korku mu? Yoksa bilim kurgu mu?"
CD'lere ufak bir göz gezdirerek geçen ay izlemek istediğimiz ama izlememiş olduğumuz korku filmi serisini elime alıp inceledim. Serinin üçüncüsünde kalmıştık.
"Bu"
Elimdeki CD'yi ona uzattığımda kafasını sallayarak geriye kalan CD'ler kutuya kaldırdı ve salona geçerek seçtiğim korku filmini televizyona taktı.
Kumandayı da eline aldığında film düzenini ayarladık. Sonraysa mutfağa geçerek film için almış olduğumuz atıştırmalıkları hazırladık. En sonunda işimiz bittiğinde hepsini televizyonun karşısındaki sehpaya koyduk ve oturduk.
Felix hızla filmi başlatırken elini cipse attı ve izlemeye başladık.
***
Yaklaşık 1 saat geçmiş filmin sonlarına yaklaşmıştık.
Hala atıştırmalıkları yemeye devam ederken pür dikkat olayları izliyorduk. Ara sıra sessiz yeme konusunda atışıyor , ara sıra film hakkında yorumlar yapıyorduk.
Film baya gerici bir hal almaya başlarken Felix yanıma yaklaştı. Tek eliyle kolasını tutuyor , tek eliylede sıkı bir şekilde kolumu tutuyordu.
"Ya Felix sıkma kolum acıyor"
"Ya Jisung dur bi"
Gözlerini filmden ayırmadan yine aynı şekilde kolumu tutmaya devam ediyordu.
Kolasından uzun bir yudum aldığı sırada televizyondan gelen çığlık sesiyle ağzındaki kolayı püskürtmüş ve kola boğazına kaçtığı için öksürük krizine girmişti."FELİX AMINAKOYİM, NE YAPIYORSUN"
Filmi durdurmuş mutfağa giderek su getirmiştim. Suyu içerken sırtını sıvazlamayı da ihmal etmemiştim.
Güçlükle nefes aldığında elini göğsüne koyarak uzun uzun soluklandı.
"Jisung o neydi amınakoyim! Adamın ağzından bir ton böcek çıkt- öhöhö"
Yeniden öksürmeye başlarken çalan kapıyla bir an duraksadı. Kafasını yavaşça bana çevirirken gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"Annen mi geldi?"
Sorduğum soruyla kafasını iki yana sallayarak,
"Hayır. Annem bugün eve gelmeyecekti"
demiş ve kapının olduğu tarafa bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İs not it enough ?
RomanceJisung her gece yaptığı gibi yine resim çizmek için çatıya çıkmıştı, ta ki görüş açısına giren bedene kadar..