Tamı tamına 2 gündür evden dışarı adımımı atmamıştım. Niye mi?
Çünkü iki gün önce anlık gazla yaptığım şeyden sonra o kadar feci utanıyordum ki kendimi şuan sorgusuz sualsiz 7. Kattan atabilirdim. Gerçekten rezilin tekiydim. Daha bir kaç gün önce tanıdığım birinin dudağına yapışacak kadar hemde..Fakat ev rejimimi bozmam gerekiyordu çünkü Seo Teyze beni aramış ve kendimi iyi hissediyorsam yanına gelmemi söylemişti. Bu yüzden hazırlanmaya başladım.
Tek dileğim Minho'yla karşılaşmamaktı...
Siyah bol bir pantolon ve siyah oversize bir sweet giyerek aynadan kendime baktım. Tabikide kombinime en uyumlu olan beyaz ayakkabımı da giymeyi ihmal etmemiştim. Hafif bir parfüm sıktığımda Mia'ya mama vererek evden çıktım.
Evden çıkmadan önce aradığım taxiyi görünce vakit kaybetmeden taxiye bindim ve adresi tarif ettim.
Kafamı cama yaslayarak kısaca neler konuşacağımı kafamda düşündüm. İş teklifi sunarsa -ki büyük ihtimalle sunacaktı- kabul etmek isterdim daha doğrusu kabul edecektim çünkü işsiz duramazdım. Şu 1 hafta bile bana o kadar boş gelmişti ki anlatamam.
Yaklaşık 20 dakika sonra gelmiş ve taxiye parasını vererek arabadan inmiştim.
Arabanın içinin sıcak olmasından dolayı dışarıya çıkınca üşümüş ve kollarımı bedenime sararak hızla kliniğe girmiştim.İçeride kimse yoktu bu yüzden hafifçe sesimi yükselterek konuştum.
"Iıı, Seo Hanım"
Bir süre sonra içerden adım sesleri duyduğumda elinde kahvelerle Seo Teyze - her ne kadar teyze desemde bir yandan patronum olacağı için saygımı bozmak istemiyordum- yanıma gelmişti.
"Ahh, Jisung hoşgeldin"
Bana sıcak bir gülümseme sunmuş ve oturmam için masayı işaret etmişti. Başımı sallayarak oturduğumda o da karşıma oturmuş ve kahveyi önüme koymuştu.
"Teşekkür ederim , zahmet oldu"
Sıcak kahveden uzun bir yudum al içimi ısıtmasına izin vermiştim.
" İstersen direkt konuya gireyim Jisung "
"Ah, evet dinliyorum"
"Felix bana birkaç şeyden bahsetti , işten atılmanla ilgili"
dediklerini kafamla onaylamıştım.
Aferin Felix kedi olalı bir fare tuttun!"Ben de zaten uzun zamandır eleman almayı düşünüyordum çünkü 2 kişi yetişemiyoru- ahh evet söylemeyi unuttum burada Jeongin adında biri daha çalışıyor hemen hemen senin yaşlarında .Bugün izin günü olduğu için çalışmıyor gerçi ama iyi anlaşacağınızı düşünüyorum. Yani kısacası senin de burada çalışmanı isterim. Minho da senin hakkında birşeyler söyledi "
Son cümlesiyle kalbimin ağzında attığını hissettim. Benim hakkımda ne söylemişti?
Hayır! Hayır! Lütfen son yaşananları söylememiş olsun!
Güçlükle nefes aldığımda yutkundum.
"N-ne söyledi ki?"
"Aslında seni işe almak istemem de birazda o etkili oldu. Hastaneden çıktıktan sonra seni tanıyıp tanımadığını sordum. O da Amerika'ya gitmeden önce benim çalışmadığım bir gün kedisini senin çalıştığın veterinere götürdüğünü ve muayene esnasında tanıştığınızı söyledi. Ve tabi işini çok iyi yaptığına dair bir kaç şey daha . Eminim ki Minho'yla çok iyi anlaşırsınız. Onun ilk defa tanımadığı bir insanı bu kadar övdüğünü gördüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İs not it enough ?
عاطفيةJisung her gece yaptığı gibi yine resim çizmek için çatıya çıkmıştı, ta ki görüş açısına giren bedene kadar..