21

133 20 36
                                    

"Jisuuung"

"Hah"

Kendime gelmek için gözlerimi bir kaç kere kırpıştırdığımda Jeongin'in ellerini beline bağlamış , bana baktığını gördüm.

"Sen iyi misin? Bugün bir dalgın gibisin sanki"

"Dün gece pek uykumu aldıramadım o yüzdendir kusura bakma, ne demiştin?"

"Birazdan bir müşterimiz gelicek onunla sen ilgilenir misin? Benim mutfağı toplamam lazım "

Kafamı onaylarcasına aşşağı yukarı salladığımda,

"Ben hallederim" demiştim.

Bunun üzerine Jeongin mutfağa yönelirken bende gelicek olan müşteriyi beklemeye başladım.

Beklerken aklımın her ne kadar sürekli düne kaymasına engel olmaya çalışsamda pek başarılı olduğum söylenemezdi.

___
Flash Back

Mekandan çıkmış ve yola koyulmuştuk. Evlerimizin aynı yönde olmasından dolayı beni Changbin'ler bırakmak istemiş bende Seungmin'e yük olmamak için kabul etmiştim.

Seo Teyze yol boyunca durgunluğumun farkına varmış olacakki bir kaç kere beni yoklamış ve iyi olup olmadığımı sormuştu.

Kısaca gülümseyerek iyi olduğumu söylesemde Minho'nun garip tavırları, arkamdan dönen tonlarca dolaptan sonra pek de iyi olduğumu söyleyemezdim.

Araba durmuş Changbin geldiğimizi söylemişti. Gülümseyerek beni bıraktıkları için teşekkür ettim.

Çantamı alarak arabadan ineceğim sırada Seo Teyze binayı inceleyerek,

"Burası sanki tanıdık geliyor "

demiş ve Changbin'e dönmüştü.

Ne olduğunu anlamak için Changbin'e döndüğümdeyse benden gözlerini kaçırarak 'bilmem' dercesine omuzlarını silkmişti.

_____

Vaktin böyle geçmeyeceğine karar vererek ayaklandım. Tedavi için gerekli malzemeleri masaya hazırlarken açılan kapıyla içeriye kedi kafesiyle giren kişiyle bunun Jeongin'in bahsettiği kişi olduğunu anlamam çok uzun sürmedi.

"Merhaba iyi günler"

Yaklaşık 1.70 boylarında , kumral saçlı ve tahminimce 20'lerinde biriydi.

"Hoşgeldiniz"

dediğimde o da aynı şekilde beni süzmüş, yüzünde anlamlandıramadığım bir gülümseme oluşmuştu.

"Kedim Muffy'nin aylık aşısı vardı da onun için gelmiştim"

dediğinde buraya devamlı gelen bir müşteri olduğunu düşünerek sorgulamadım.

"Tedavi sürecinde dışarı çıkmanı-"

"Hayır çıkamam beni görmezse hırçınlaşıyor. Size bir zararım dokunmayacak işinize devam ederseniz sevinirim"

Bilmiş tavırları ve egolu konuşması bir tık sinirimi bozarken bozuntuya vermeden işime döndüm.

Söylediğinin aksine kedisinin gayet uysal olmasıda ne ironikti ama..

"Bu arada adınız neydi sizi daha önce burada görmediğime eminim"

Göz ucuyla beni süzerek söylediği şeye karşılık kısaca,

"Jisung"

demekle yetinmiştim.

İs not it enough ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin