6

234 24 15
                                    

Eve gelir gelmez üstümdekilerden kurtularak kendimi duşa attım.
Sıcak su vücudumu ısıtırken düşünmeye başladım.

20 yıllık hayatımda bir sürü tanıdığım olmasına rağmen hiç kimseyi bu kadar çok merak etmemiştim.

Daha doğrusu onun neyini merak ediyordum. Bilinmezliğini? Esrarengizliğini? Yaptığı laf oyunlarının arkasındaki gerçekliği?

Galiba bu gecede düşünmekten uykusuz kalacaktım. Ve birşeyleri kafaya takan bir insan olmam durumu daha da zorlaştırıyordu.

Peki güvenimi elde etmemi isterken neyden bahsetmişti? Güven sorunları mı vardı, yoksa sadece ne yapacağımı mı merak ediyordu?

Derin bir iç çekerek musluğu kapattım. Dolaptan rastgele bir havlu çıkardığımda havluya sarınarak yatak odasına geçtim.

Kırmızı Kareli pijamamı ve dolaptan aldığım siyah t-shirtimi giydikten sonra çarşaf ve yastık alarak oturma odasına geçtim .

Nedenini bilmediğim bir şekilde son 2 gündür oturma odasında uyumak bana daha rahat geliyordu. Klimayı açarak televizyonun karşısındaki koltuğa yerleşirken telefonuma gelen ve bakmaya üşendiğim bildirimlere baktım.

Felix 3 yeni mesaj
Çocuğunu kurtardığım kadın 1 yeni mesaj
Veteriner hanım 2 yeni mesaj

Mesaj atan kişilerin alakasızlığına ufak bir tebessüm ettiğimde ilk olarak  'çocuğunu kurtardığım kadın '  - Adını sormaya fırsatım olmamıştı çünkü kadın tüm konuşma sırasında sadece özür diliyordu- mesajına girdim.

İyi olup olmadığıma ve ihtiyacım varsa yardım olabileceğine dair birşeyler yazıp yeniden özür dilediğini belirtmişti.

Kısaca iyi olduğuma ve sorduğu için teşekkür edip geçiştirmiştim.

Sonrasındaysa Felix'in mesajına girmiştim.

'Jisung biliyorum kızacaksın ama'

'ben belkide Seo teyzeye senin işten atıldığını söylemiş olabilirim'

'ama iyi yanından bak artık bir işin var 👍'

Bunları yazmıştı.

Galiba şimdi veteriner hanım'ın - Seo teyze- neden yazdığı anlaşılmıştı.

Felix'e sövdüğümü belirtircesine birkaç mesaj atarak Veteriner Hanım'ın mesajına girdim.

Kendimi iyi hissettiğimde yanına uğramam gerektiğine dair birşeyler yazmıştı. Büyük ihtimalle iş teklifi sunacaktı. Her ne kadar inkar etsemde aslında kötü fikir değildi.

Gözlerim artık yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı . Uyku üzerime bastırırken çarşafı üstüme çekiştirdim.

Uyumadan önce hissettiğim son şey kolumu gıdıklayan yumuşak tüylerdi.

***

Telefonumdan gelen titreşme sesiyle gözlerimi yavaşça araladım. Ne olduğunu idrak etmeye çalışırken sehpanın üstünde titreşen telefonuma uzandım. Ardı ardına gelen bildirimlerle kurulmuş olan WhatsApp grubuna girdim.

_______

Hepimizayniyizirkcilikyapmayin

Felix;
Bu pazar ne yapıyorrruuuzz 🥳✨

Seungmin;
Ne yapıyoruz?

Felix;
Ne demek ne yapıyoruz seung ya😡
Bugün ayın kaçı

İs not it enough ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin