19

131 17 4
                                    

Sabah yüzümde hissettiğim gıdıklanma hissiyle uyandığımda bunun Mia yerine Minho olması şaşırtıcıydı.

Gözlerimi yavaşça aralarken yanağımı okşayan işaret parmağı durdu.

"Günaydın sincap "

"Günaydın"

Kollarının arasından çıkarak esnedim.

Dün akşam Minho beni eve bıraktığında saatin de geç olmasından dolayı kalmayı teklif etmiştim. O da görüldüğü üzere kabul etmişti.

Yataktan dikleşerek saate baktığımda ani farkındalıkla gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"İşe geç kalacağımm!"

Kendimi yataktan atarken gözümün önü kararsa da terliklerimi aramaya başladım.

"Terliklerim yok Minho!"

Endişeyle ona döndüğümde sırıtıyordu.

"Jisung bugün cumartesi"

Bir süre duraksadım. Dediklerini algılamam uzun sürdüğünde aval aval suratına baktım. Doğru ya bugün izinliydim.

Oflaya puflaya yatağın bir köşesine oturduğumda dağılmış olan saçlarımı rastgele elimin tersiyle düzelttim.

"Miyav"

Ayağıma sürtünen Mia'yı kollarım arasına alarak tüylerini okşadım.

Mia'nın da aşı vakti geliyordu bu yüzden bi ara onunla da ilgilensem iyi olacaktı.

"Kıskanıyorum yalnız?"

Minho çekinmeden hemen yanıma geldiğinde elimdeki kediyi alarak kenara koymuş ve dizime yatarak onu sevmem için müsade etmişti.

Benimkinin aksine gür olan saçlarına parmaklarımı daldırdığımda hoşnut olduğunu belirtir birkaç mırıltı çıkardı.

"Bugün ne yapsak ki?"

"Senin aksine ben çalışıyorum, yorgunum"

Göz devirerek dizimden kalktığında yanağıma bir öpücük bıraktı.

" Sinemaya mı gidicez, tamam kabul"

demiş ve hızla yanımdan uzaklaşarak mutfağa doğru koşmaya başlamıştı.

"Sinema mı?!"

Peşi sıra bende mutfağa girdiğimde aklımda canlanan geçen geceyle istemsizce vücudumu bir utanç duygusu sarmıştı.

Aman Jisung bi götünü vermediğin kaldı zaten! Hala utanıyorsun.

Kafamı sağa sola sallayarak kendime gelmeye çalıştığımda Minho'nun beni izlediğini farketmemiştim.

'Bana iyi misin ?' dercesine bakarken ben hiç bozuntuya vermeden dolabı açarak kahvaltılıkları çıkarmaya başladım.

Minho'da kapaklarını açıyordu.

"Fıstık ezmesini sevmediğini sanıyordum"

"Sevmiyorum zaten"

"Niye aldın o zaman ?"

"Çünkü sen seviyorsun"

Kahvaltılıkları çıkarma işini bitirdiğimde 2 yumurta çıkararak tavayı aldım.

"Eee hadi oyalanacağına sende çayı koy. Sinemaya geç kalıcaz"

Bir süre beni inceledikten sonra dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı.

"Peki hayatım"

***

Sinemadan önce birşeyler yemeye karar vererek geldiğimiz alışveriş merkezindeki yemek bölümüne çıktık.

İs not it enough ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin