5

18.2K 1.9K 703
                                    

|1 yıl önce|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


|1 yıl önce|


Genç adam ağır adımlarla davetin bulunduğu yerden ayrılırken, elini yavaşça kravatına götürdü ve kravatını çekiştirerek gevşemesine neden oldu.

Birkaç dakikalığına davetten ayrılırsa sorun çıkmayacağına düşünüyordu.

En azından ailesi için.

Ayakkabılarının çıkarttığı tok sesler sessiz koridorda yankılanırken, genç adam yavaş adımlarını biraz daha hızlandırdı.

Ve ortamdan biraz olsun uzaklaşabilmenin hissiyatı ile birlikte rahat bir nefes aldı.

Davetin yapıldığı binanın çıkışına vardığında kapının iki yanında duran görevliler onu selamladı.

"Gidiyor musunuz efendim?"

Valenin sorduğu soruyla birlikte kafasını iki yana salladı ve merdivenlerden inmeye başladı.

Hızlı adımlarla merdivenden indikten sonra, davetin yapıldığı binanın hemen yan tarafında bulunan binanın birkaç yüz metre uzağında bulunan kaldırıma doğru yürümeye başladı.

Burası işlek bir caddeydi.

Caddenin hemen hemen her tarafı lüks restorantlar ve kafelerle çevriliydi. Ülkenin varlıklı ailelerinin genelde takıldığı caddelerden biriydi.

Gabriel'in ise en sevmediğin yerlerden biriydi.

Yeterince uzaklaştığına karar verdikten sonra hafifçe yere doğru çömeldi ve kaldırıma oturdu.

Normalde böyle pis bir yere oturmayı tercih etmezdi ancak şu an pekte umrunda değildi.

Takım elbisesini ceketine doğru uzanarak içerisinden sigara paketini çıkarttı ve bir dal sigarayı dudakların arasına yerleştirdi.

Diğer cebinden çıkarttığı çakmakla birlikte sigaranın ucunu tutuşturduktan sonra derin bir nefes aldı.

Sıkılmıştı.

Çevresindeki insanlardan, ailesinden, yaşamaktan, paradan, şöhretten, her şeyden çok sıkılmıştı.

Ailesinin katı kurallarından, bitmek bilmeyen toplantılardan, bitmek bilmeyen sıkıcı görüşmelerden, gizlenmekten, çok sıkılmıştı.

Rahat rahat bir restorana gidip yiyememekten, canının istediği kişilerle arkadaşlık kuramamaktan, her bir adımını planlayarak atmaktan çok sıkılmıştı.

Gabriel aslında kendinden sıkılmıştı.

Olduğu ve olmaya devam edeceği adamdan çok sıkılmıştı.

ROYAL |BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin