22

12.7K 1.2K 1.2K
                                    

🕯

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



🕯


Dudaklarımda saatlerdir varlığını koruyan tebessümle birlikte cebimdeki sigarayı çıkartarak dudaklarımın arasına yasladım.

Bugün ki sigaram hissettiğim muazzam keyiften kaynaklanıyordu.

Kulaklarımı dolduran klasik müziğin sesi bulunduğum sokağı sarıp sarmalarken, cebimdeki çakmağı çıkartarak sigaramın ucunu tutuşturdum ve sırtımı duvara yasladım.

Paristeydik.

Bu sabah uyandığımızda Gabriel benimle birlikte bir şeyler yapmak istediğini söylemişti.

İkimizde uzun zamandır yoğun ve yorgun olduğumuzdan dolayı kısa bir tatil yapmaya karar vermiştik.

Gabriel gideceğimiz yeri bana bıraktığı için, uzun zamandır hayalim olan bir şeyi gerçekleştirmek adına Paris'e gelmek istediğimi söylemiştim.

Öğlenleyin Gabriel'e ait olan uçağa binerek NewYork'tan Paris'e uçmuştuk. NewYork ile Paris'in arası sekiz saat olduğu için akşam sekiz gibi şehire varmıştık.

Gabriel gelmeden önce kendilerine ait olan otellerden birini arayarak ikimiz için de oda ayırtmıştı.

Eyfel kulesinin tam karşısında olan güzel bir oteldi.

Gözlerimle etrafı incelemeye devam ederken, yanımdan geçip giden insanlara baktım bir süre.

NewYork'taki insanların aksine buradaki insanlar daha neşeliydi. Tabii bunun nedeni sokakta yankılanan müziklerden de olabilirdi.

Gabriel'le birlikte otele yerleştikten sonra üzerimizi giyinerek sokakları gezmek işin dışarıya çıkmıştık.

İnsanlar cıvıl cıvıldı.

Sigaramı ağır ağır içmeye devam ederken, gözlerim hemen ileriden gelen kişiyi görünce hafifçe kısıldı.

Gabriel yüzündeki büyük sırıtmayla birlikte yavaş yavaş yanıma doğru yürüyordu.

Sakince ona bakmaya devam ederken, elinde taşıdığı buketi görmemle birlikte dudaklarımda büyük bir tebessüm oluştu.

Her zamanki gibi birçok çiçeğin bir arada olduğu küçük bir buket yaptırmıştı. Diğerlerinin aksine bu buket daha küçüktü.

ROYAL |BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin