🕯İkimizin arasında derin bir sessizlik oluşurken, gözlerimi Gabriel'den çekmedim.
Titreyen ellerini nereye koyacağını bilemeyerek dudaklarını birbirine bastırdığında, gülümseyerek yatakta doğruldum.
Ardından ellerimi kaldırarak avuç içlerimi kalçalarına koydum ve yavaşça onu kendime doğru çektim.
Gabriel bana doğru birkaç adım daha yaklaşırken, iç çekerek birkaç santim ötemde duran karnına çenemi yasladım ve gözlerimi yukarıya doğru çevirerek gözlerimizi buluşturdum.
"İstemiyor musun?"
Sessizliği bozarak ona bakmaya devam ettiğimde, Gabriel yutkunarak dudaklarını yaladı ve ellerini kaldırarak yanaklarımı kavradı.
"İstiyorum."
Yüzünü yüzüme doğru eğerek alnıma büyük bir öpücük kondurduğunda, titreyen dudakları gülümsememe neden olmuştu.
"Çok istiyorum bebeğim."
Verdiği cevapla birlikle memnuniyetle gözlerinin içerisine bakarak yanaklarımın üzerindeki ellerini tuttum ve onu yavaşça kendime doğru çektim.
Gabriel yatağın diğer tarafına yavaşça oturduktan sonra, derin bir nefes aldım.
Şimdi ikimizde yan yana yatakta oturmuş bir şekilde karşımızdaki manzaraya bakıyorduk.
İkimizde şaşkındık.
Ben böyle bir teklif yapmayı kendimden beklemiyordum. Sanırım Gabriel'de beklemiyordu.
Sessizlik içerisinde oturmaya devam ederken, kafamı yavaşça ona doğru çevirdiğimde, gözlerinin bende olduğunu görerek derin bir nefes aldım.
"Emin misin?"
Gabriel ciddiyetle yüzüme baktığında, ciddiyetine karşılık olarak hafifçe sırıttım ve kalçamı yatağın üzerinde kaydırarak ona doğru yaklaştım.
"Eminim."
Kafamı ona doğru yaklaştırarak dudaklarımızı birleştirdiğimde, Gabriel'in dudaklarında ufak bir tebessüm oluştu.
Ardından elini kaldırarak yanaklarımı kavradı ve dudaklarını aralayarak beni öpmeye başladı.
Yumuşakça beni öpmeye devam etmesi kalbimin hızlanmasına neden olurken, Gabriel elini omuzuma koyarak beni yavaşça geriye doğru itti.
Dudaklarımız kısa süreliğine ayrılırken, sırtım saniyeler içerisinde yumuşak yatakla buluştu.
Gözlerimi kısarak yutkunurken, Gabriel tek dizini yatağa yaslayarak üzerime doğru eğildi ve tekrardan dudaklarımızı buluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROYAL |BXB
Novela JuvenilYarışı kazanmıştı. Buradaki bütün arabaların sahibi oydu. Arabasından aşağıya inerek kafasını kaldırdı ve seyircilerim olduğu tarafa baktı. Yaptığı hareketle çığlıklar yükselirken, birkaç saniye gözleriyle seyircileri taradı. Ardından gözleri ben...