🕯Yeni bir başkan.
Duyduğum şey sarsılmama neden olurken, gözlerimi Ajay'in gözlerinden çektim ve yan tarafımdaki cama sabitledim.
Ardından derin bir nefes aldım ve sakinleşmek için gözlerimi kapattım.
Aklıma bu konum için ne kadar uğraştığım gelirken, dudaklarımda alay dolu bir gülümseme oluştu.
Bu kadardı işte.
Tek bir lafla bir insanın yıllardır verdiği emeğin hiçe sayılması bu kadar sürüyordu.
Hissettiğim sinirden dolayı ellerim titrerken, ellerim iki yanda yumruk halini aldı. Öfkeden bütün vücudum alev alıyormuş gibi hissediyordum.
"Başkan, iyi misin?"
Ajay'ın endişe dolu sesini işittiğimde, derin bir nefes aldım ve dişlerimi sıkarak gözlerimi açtım.
Bakışlarım tekrardan Ajay'i bulduğunda, endişeyle bana baktığını görerek dudaklarımı araladım.
"İstifamı verdiğimi patrona iletirsin."
Başkasından alt konumda olduğum bir yerde asla durmazdım. Buna bencillik veya hırs deniliyorsa evet ben bencil ve hırslı bir insandım.
Hırslarım sayesinde buradaydım.
Ve bir başkasının emri altında asla çalışmayacaktım.
"Ne diyorsunuz?"
Ajay'in kaşları çatıldı. Kolay kolay sinirlenen biri değildi ancak şimdi bana gözlerinin içerisinde yer edinen sinirle birlikte bakıyordu.
"Biz sizden başkasını kabul etmiyoruz başkan."
Eliyle ilerideki masalarda çalışan birkaç kişi gösterdi. "Bunu patronada söyledik, siz yoksanız bizde istifa edeceğiz."
Kaşlarım hızla çatıldı. "Saçmalamayın, benimle bir değilsiniz."
Ajay beni takmayarak devam etti. "Biz sizinle birlikte buraya geldik, birçok şeyi sizinle birlikte ve sizden öğrendik. Bizim liderimiz sizsiniz."
Söylediği şey duygulanmama neden olurken, yüzümdeki ifadeyi sabit tutarak hafifçe yutkundum.
Doğruydu.
Buraya eğitime geldiğim zaman onlarla birlikte başlamıştım. Bizden önce gelenlerin ise saygısını ve güvenini kazanarak bu noktaya gelmiştim.
Şimdi ise beni bırakmayacaklarını söylüyorlardı.
"Yeni başkan kim?" Sorduğum soruyla birlikte Ajay bilmiyorum dercesine omuzlarını silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROYAL |BXB
Teen FictionYarışı kazanmıştı. Buradaki bütün arabaların sahibi oydu. Arabasından aşağıya inerek kafasını kaldırdı ve seyircilerim olduğu tarafa baktı. Yaptığı hareketle çığlıklar yükselirken, birkaç saniye gözleriyle seyircileri taradı. Ardından gözleri ben...