28

9.5K 1K 764
                                    

                                           🕯

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



🕯

Odanın içerisinde büyük bir sessizlik oluşurken, duyulan tek şey benim kalp atışlarımın sesiydi sanki.

Karnım duyduğum şeyle birlikte kasılırken, gözlerimi Gabriel'in gözlerinden çekemedim.

O da bana bakıyordu. Dikkatli bir şekilde gözlerini yüzümde gezdiriyor, vereceğim tepkiyi merakla bekliyordu.

Odanın içerisindeki sessizliği büyük bir ıslık sesi bozarken, Isaac'ın büyük bir kahkaha attığını duydum.

Gözlerim hâlâ Gabriel'den ayrılmazken, Isaac'ın kahkahasıyla birlikte dudaklarımda saniyeler içersinde büyük bir tebessüm yeşermeye başladı.

Ardından ellerimi yavaşça yüzüme götürdüm ve avuçlarımı yüzüme bastırdım.

Dudaklarımın arasından sessiz gülüşler dökülürken, vücudumdan yanaklarıma doğru büyük ısı dalgası yükselmişti.

Bu adam bir gün benim ölüm sebebim olacaktı.

Yaptığı her hareket bir öncekinden daha büyük ve tahmin edilemez oluyordu. Ancak bu yaptığı şey diğerlerinden daha büyük ve anlamlıydı.

Benim Atam'a saygı duyuyordu.

Benim Atamı benimsemişti ve benim ülkemin en büyük değerlerinden birini vücudunda taşımak istiyordu.

Yüzümü saklayarak gülmeye devam ederken, Sinan denilen adamın yerinden kalkarak mırıldandığını işittim.

"Pekala."

O ve Isaac yavaşça yanımızdan ayrılırken, derin bir nefes alarak ellerimi yüzümden çektim ve yutkundum.

"Atabey."

Gabriel'in kısık sesini işitmemle birlikte gözlerim ona doğru dönerken, dudaklarındaki ufak gülümsemeyle birlikte bana baktığını gördüm.

"Efendim?"

Sesim tahmin ettiğimden daha kısık ve yumuşak çıkarken, Gabriel'in gözlerinin içerisinin parladığını gördüm.

"Bir daha güldüğünde lütfen yüzünü kapatma."

Kaşlarım kendiliğinden havalanırken, yavaşça üzerine doğru eğildim ve çenemi omuzuna yaslayarak gözlerimi kıstım.

ROYAL |BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin