pytanka pt 2

72 3 2
                                    


Do Luny

Jak się czujesz że świadomością że twoja własna babcia chciała cię zabić ?

- Sama nie wiem co o tym myśleć , nie lubiła mnie i wiem o tym ale by posuwać się do takiego czynu to trzeba być serio psychicznym !

Co sądzisz o sprawie z twoimi rodzicami ? Czy myślisz że gdyby nie twoja babcia twoje życie mogło by się potoczyć inaczej ?

- Myślę że w pewnym stopniu moje życie wyglądało by inaczej ale jedno by się napewno nie zmieniło , a mianowicie pójście do UA i zostanie bohaterką .

Czy teraz wrócisz do domu po tej całej akcji z babcią ?

- Narazie nie zamierzam wracać ale myślę że wrócę ale to zobaczymy , czas pokaże .

Masz na oku może jakieś mieszkanko w którym chciała byś zamieszkać po ukończeniu 18 lat ?

- tak mam w planach wynająć mieszkanie ale to jeszcze zobaczymy .

Czy ty i Bakugo to już coś więcej niż tyko para ?

- Nie , nawet nie przeszło by mi to przez myśl by Bakugo oświadczy mi się a co dopiero bycie małżeństwem .

W jednym z ostatnich rozdziałów mówiłaś o dzieciach , ślubie i przyszłości z Bakugo . Czy to co mówiłaś myślisz że może się spełnić ?

- Emm szczerze nie mam pojęcia ... nie powiem chciała bym ale to już zależy jak potoczy się nasze życie z Bakugo , może nasze drogi się rozejdą a może jednak będziemy razem .

Do Bakugo

Po zaginięciu Luny całe UA było postawione na nogi , co zrobiłeś jak zaginęła ?

- Pobiegłem do nauczycieli a potem na policję , w kolejnych dniach sam na własną rękę ją szukałem niestety z marnym skutkiem .

Co myślisz o babci Luny ?

To nie jest babcia a potwór , nie wiem jakim trzeba być człowiekiem żeby tak potraktować swoją wnuczkę .

Czy planujesz wspólną przyszłość z Luną ?

- Tak planuje już za niedługo dowiecie się jakie plany mam co do niej w kolejnych rozdziałach .

Luna opowiadała ci o śmierci rodziców i o sprawie z babcią ?

-Gdy policja zabrała Lunę na komendę na przesłuchanie byłem razem z nią więc słyszałem całą historię .

Do : Mitsuki

Czy traktujesz Lunę jako członka rodziny ?

- Luna to mądra i zdolna dziewczyna przeszła wiele w swoim życiu , traktuje ją jako moją córke której nie miałam .

Jak myślisz Bakugo i Luna będą już razem na dobre i na złe ?

- Mam taką nadzieję pasują do siebie ehh chciała bym zobaczyć jagby wyglądały moje wnuki gdyby byli razem .

Do Yuny

Tęskniłaś za siostrą gdy twoja babcia wyrzuciła ją z domu ?

- Tak strasznie mi jej brakowało , zawsze wracała do domu a ona siedziała na kanapie przed telewizorem cała smutna , po tym jak babcia ją wyrzuciła codziennie o niej myślałam widziałam ją na tej kanapie

Jaką była twoja reakcja po tym co usłyszałaś od babci ?

- Byłam przerażona że zaraz mogłam stracić moja młodszą siostrę .

Co sądzisz o chłopaku twojej siostry ?

- Jest w typie Luny , opiekuje oraz troszczy się nią , trochę agresywny ... poprostu idealny chłopka dla niej .

Do Susan

Skoro nie lubisz bohaterów to dlaczego pozwoliład swojej córce by szła do UA

- Nic o tym nie wiedziałam ! Kate okłamała mnie mówiąc że dostała się na prawo tak jak chciałam , niestety jej kłamstwa wyszły na jaw gdy tylko wróciłam do domu z pracy wcześniej .

Nie gryzie cię sumienie po tym co zrobiłaś ?

- A coś ty , ma za swoje

Jesteś okropna , moi czytelnicy nienawidzą cię za to co zrobiłaś Lunie i jej rodzicom .

- Co mnie to obchodzi , dostali za swoje moja córka dostała za swoje niestety Luna nie ale ją i tak czeka kara za to co mi zrobiła .

"Życie w grobie służy złoczyńcom , zemsta nie nastanie a życie niewinnych bohaterów oraz zostało ludzi jest już bezpieczne „ - to cytat z jednego z artykułu , co o tym myślisz ?

- Życie wszystkich ludzi nie jest bezpieczne nigdy , zło nigdy nie śpi przekonacie się o tym już za niedługo.

🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥

Kolejne pytanka za nami , jeśli macie jakieś pytania do jakieś postaci piszcie w komentarzach .

642 słów

Z wroga do chłopaka ( bakugo x Oc ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz