Nadszedł dzień gdzie wracałam do szkoły , strasznie się cieszyłam z tego powodu chodź jak każdy nie lubię szkoły to i tak za nią tęskniłam . Weszłam do klasy gdzie czekali już niektórzy , podeszłam do swojej ławki gdzie rozpakowałam książki do angielskiego coś czuję że moje uszy tego nie wytrzymają ponieważ Present Mic lubi krzyczeć na cały regulator . Do klasy zaczęli schodzić się wszyscy , na końcu do klasy wszedł nauczyciel oraz Bakugo który podszedł do mnie podając mi kartkę by nauczyciel nie zauważył oraz buziaka w policzek . Gdy nauczyciel zaczął prowadzić kolejną głośną lekcje gdzie nawet Denki który śpi prawie na każdej lekcji ... właśnie na prawie każdej ponieważ na lekcjach Present Mica nigdy nie spał , ja w tym czasie postanowiłam otworzyć karteczkę od Bakugo .
" Kotku po lekcjach zabieram cię w pewno miejsce całuję twój Bakuś "
Po przeczytaniu karteczki rozczuliłam się na maksa , przez resztę lekcji nie mogłam się skupić myślałam gdzie Katsuki chce mnie zabrać . Podczas przerwy nawet z nim nie gadałam ponieważ dziewczyny odrazu po dzwonku zabrały mnie do szatni ponieważ kolejne lekcje mamy z All Mightem , w szatni podobno czekał na mnie już mój ulepszony kostium , podeszłam do szafki i wzięłam swoją walizkę z kostiumem .
- Ej a może wyjdziemy gdzieś dzisiaj ? Już dawno razem nie byłyśmy - zaczęła Ochako.
- To bardzo dobry pomysł ! Co wy na to dziewczyny ? - Mina wręcz skakała z radości .
- Ja odpadam mam już plany na ten dzień przykro mi dziewczyny - stwierdziłam zgodnie z prawdą .
- Uuuu~ czyżby randka z chłopakiem ? - czemu Mina zawsze jest taka bezpośrednia .
- Nie ... W sumie to nie wiem chodzicie już może bo się spóźnimy - powiedziałam cała zaczerwieniona szybko wychodząc z szatni .
Chwili po dzwonku pojawił się sam All Might jak zwykle z bananem na ryju , byliśmy ustawieni w dwuszeregu czekając na rozkazy nauczyciela . Niestety zamiast ćwiczeń nauczyciel zaczął prowadzić nas do sali kongresowej gdzie przedstawił nam pewien z projektów UA .
- Drodzy uczniowie nasza szkoła lubi dawać wam różne wyzwania by dostać staż u bohaterów , waszym zadaniem na ten rok jest jeden opowiedzieć swoją historię życia i dlaczego chcieliście zostać bohaterem . Macie 5 miesięcy na przygotowania fizyczne , opanowanie swojej mocy do perfekcji oraz wybrania sobie bohaterów u których chcecie odbyć staż który nie będzie trwał 3 miesiące a 3 lata czyli tyle i szkoła w UA , tak dokładnie przechodzicie do innych bohaterów , wasz system nauki osiągnął wysoki poziom więc teraz waszym celem jest skupienie się na tym by dać z siebie 100% i pokazać że jesteście bohaterami . Za 5 miesięcy składacie list do bohatera u którego odbycie 3 letnie praktyki - nauczyciel skończył swój monolog , byłam w niebo wzięta ! Od dawna chciała odbyć praktyki u mojej chrzestnej w Chinach która też jest bohaterką .
*Godz 16³⁰*
Po skończonych lekcjach wróciłam do akademika by się trochę ogarnąć przed spotkaniem z Bakugo , ubrałam czarne dżinsy do tego założyłam długą czarną bluzkę z czeszką którą ukradłam ostatnio Bakugo gdy miałam gorączkę a jego nie było , rozpuściła włosy , wzięłam telefon i wyszłam z pokoju kierując się do drzwi gdzie czekał już na mnie Bakugo .
- Już wiem gdzie zginęła moja bluzka , pięknie wyglądasz - powiedział Bakugo łącząc nasze usta w krótki ale namiętny pocałunek .
Kierowaliśmy się w stronę centrum miasta . Po drodze mijaliśmy stoiska z różnymi grami , gdy szliśmy tak obok nich moją uwagę przykuł duży pluszowy kot który był koloru czarnego z iskierkami na całym jego ciele , gdy mu się tak przyglądałam trochę przypinał on trochę Bakugo . Niestety moje podziwianie tego ślicznego kotka nie trwało długo ponieważ chwilę potem straciliśmy w rozświetloną uliczkę Tokio , nad nami wisiały parasole które świeciły w różnych kolorach , na przydrożnych lokalach były różne lampki lub lampiony tematyczne do danego lokalu . Bakugo złapał mnie za rękę bym przypadkiem się nie zgubiła ponieważ było tu dużo ludzi , wyszliśmy z rozświetlonych terenów a zamiast miasta przed sobą miałam piękny park wodny z drzewami wiśni , widok był przepiękny , mogła bym tu przechadzać się dniami i nocami szliśmy za rękę po moście podziwiając nocną panoramę parku . Byłam tak pochłonięte tym pięknym widokiem że nawet nie zwracałam uwagi na otaczających mnie ludzi a zwłaszcza na mojego chłopaka którego najwidoczniej coś trapiło o czym nie chciał mi powiedzieć .
CZYTASZ
Z wroga do chłopaka ( bakugo x Oc )
FanfictionLuna po stracie najbliższych jej osób zamyka się w sobie , gdy idzie do szkoły jej życia obraca się o 360° . Czy dziewczyna poradzi sobie z nową szkołą i problemami które czekają ją na nią na każdym kroku ? czy miłość uśmiechnie się do niej ? Czy h...