pytanka

175 2 6
                                    

Hejka kochani będę czasami robić takie pytania do naszych postaci , miłego czytania .

Do Luny

Jak myślisz Bakugo mówi szczerze czy tylko sobie żartuje ?

- Emmm jak mam być szczera wierzę w jego słowa chodź ciężko mi w to wszystko uwierzyć , wszystko potoczyło sié tak szybko ale również go kocham .

Jak twoje relacje z siostrą ?

- Są okej chodź zawsze mogły być lepsze ale rozumiem że ma dużo pracy i że zarabia na nas obie .

Co sądzisz o Minie ?

- Traktuję Minę jak siostrę , ma dużo w sumie energii i widzę że się o mnie martwi i próbuję mi pomóc jak tylko potrafi co jest kochane .

Powiesz Bakugo o swoich rodzicach i czy planujesz swoją dalszą przyszłość z nim ?

- Myślę że jak wrócimy to mu powiem a jeśli chodzi o dalszą przyszłość to jeszcze się nie zastanawiałam się chodź nie powiem chciała bym z nim być ale to za wcześnie na podejmowanie takich decyzji .

Do Bakugo

Czy to prawda że jesteś zazdrosny o Lunę ?

- Oczywiście że tak to moja dziewczyna nie mogę patrzyć na tych wszystkich napaleńców co się na nią patrzą .

Jest coś co cię w niej denerwuje ?

- Nie Luna jest wielką nie wiadomą i wieloma tajemnicami ale wiem że prędzej czy później powiem i o wszystkim tylko musi sobie wszystko poukładać .

Jakie były twoje odczucia wobec Luny gdy dostała gorączki i nie ciała cię puścić ?

- Byłem zły i chciałem ją odepchnąć ale po tym jak kosmitka mi wszystko wytłumaczyła co się z nią dzieje coś kazało mi ją zatrzymać przy sobie i się nią opiekować .

Myślałeś sobie kiedyś co by było kiedy nie było by cię kiedy Mineta próbował zrobić Lunie sam wiesz co

- Nie myślałam i nawet nie chce ten pedofil powinien już dawno wylecieć z tej klasy .

Jak myślisz dlaczego Luna nie chce rozmawiać o swojej rodzinie

- Nie zastanawiałem się nad tym ... A powinien coś widzieć albo wiesz coś o czym powinien widzieć ?

Sory nic ci nie powiem dowiesz się w swoim czasie

Do Miny

Jest coś i czym powinniśmy widzieć ?

- Emmm nie ? A nawet jeśli to wam nie powiem !

Jak myślisz Bakugo i Luna będą razem ?

- Jezu oby tak ! Trzymam za nich kciuki by im się udało chciała bym by Luna była w końcu szczęśliwa .

Kim jest dla ciebie Luna

- Pfff to moja młodsza siostrzyczka !

Do Minety

Po co ty to wszytko robisz ?

- Niby co ? Podoba mi się Luna i nie obchodzi mnie to czy jest z Bakugo czy nie będzie moja jeszcze zobaczycie !

Jesteś chory na łeb to się leczy wiesz o tym ?!

- Nie jestem chory a szczery a to różnica

Do siostry Luny

Martwisz się o Lunę ?

- Oczywiście że tak jest moją siostrą jak mogła bym się o nią nie martwić !

Myślałaś kiedy nad zmianą pracy by spędzić więcej czasu z siostrą ?

- Myślałam kiedyś nad tym lecz żadna praca nie była tak dobrze płatna jak ta , rozmawiałam o tym nie jedno krotnie z Luną że zmienię ją by tylko nie była sama ale ona jest uparta i powiedziała że kinach tą pracę więc powinnam robić to co kocham .

Jak się czujesz po stracie rodziców ?

- Ciężko to przeszłam lecz Luna przechodziła to ciężej ode mnie strasznie była zżyta z rodzicami szczególnie z mamą .

Do pana Aizawy

Znał pan mamę Luny ?

- Tak owszem znałem często mieliśmy razem patrol gdy ojciec Luny opiekował się nią i jej siostrą . Mama Luny była dobrą osobą często jak widzę Lunę to wydaje mi się jagby stała przed mną jej mama jest strasznie do niej podobna .

Kiedy pan dostał List który przekazał pan Lunie ?

- Tak szczerze to nie wiem ale to było dawno ... wiem że to była jakaś gruba akcja więc gdy czekaliśmy na wejście ona dała mi ten List i kazała przekazać go Lunie .

🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥🫥

Dziękuje za przeczytanie pytanek napewno pojawi kolejna część jeśli chcecie się jeszcze tego dowiedzieć od naszych postaci możecie napisać w komentarzu do kogo i jakie pytanko

Miłego dnia/wieczoru



Z wroga do chłopaka ( bakugo x Oc ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz