Nowi przyjaciele

413 7 20
                                    

Po wejściu do klasy odrazu podeszła do mnie jakaś dziewczyna .

- Hejka jestem Ochako Uraraka - powidziała uśmiechnięta od ucha do ucha podając mi rękę na przywitanie .

- Hej miło cię poznać jestem Luna Suzuki a to jest Izuku Midoriya - powidziałam .

- Mi również miło was poznać - powiedziała Ochako .

- Hejjjj śliczna jestem Denki Kaminari a ten tu to mineta - powiedział chłopak z piorunem na włosach .

- Witam o piękna pani te piękne włosy te pełne usta ten dużyyy - nie dokończył chłopak z fioletowymi kulkami zamiast włosów w sumie dobrze że nie skończył nie chciałam chyba widzieć o co mu chodziło .

- Przepraszam za kolegę nie zdążył jeszcze śniadania zjeść hehe - powiedział z tego co pamiętam Denki , po chwili w klasie można było słyszeć rozmowy uczniów jak i ich śmiechy . Gdy zadzwonił dzwonek wszyscy zajęli swoje miejsca ja również ale gdy chciałam już je zająć widziałam tylko dwa wyjścia usiąść przed minetą albo przed bakugo . Będę chyba tego żałować do końca życia ale chuj raz się żyje usiadłam przed bakugo chłopak najwidoczniej spał bo miał głowę oparta na ławce z czego się cieszyłam nie widziałam jak on zareaguje gdy zobaczy mnie w klasie po tym jak go uderzyłam .

Pov : Bakugo

Już od rana jestem wkurwiony najpierw widziana nie chciała zawieźć mnie do szkoły to potem jakaś idiotka dała mi z liścia do tego szedł z nią ten głupi deku najgorszy dzień jaki mógł być gdy weszłam do klasy jakaś idiotka odrazu przybiegła się ze mną przywitać .

- Hejka jestem - nie dokończyła bo jej przerwałem .

- Co mnie to interesuje kim jesteś co ? Daj mi spokój - powdziałam odchodząc od niej i siadając w ławce , położyłem głowę na ławce i zasnąłem .

*15 min później*

Obudził mnie huk otwierania drzwi podniosłem wzrok a w drzwiach stał jakiś typ ze śpiworem w łapie nie za bardzo mnie to interesowało , już chciałem na nowo położyć głowę gdy nagle zobaczyłem te włosy te same włosy które minęły mi po tym jak ta dziewczyna mnie uderzyła czyżby los aż tak mnie nie lubił i razem z tą idiotką będę w klasie błagam oby nie .

Pov : Luna

Do klasy z wielkim hukiem wszedł nauczyciel .

- Dzień dobry dzieci nazywam się Aizawa Shota i jestem waszym nowym wychowawcą dobra koniec tego gadania ja idę spać a wy poznajcie się czy coś tylko błagam nie za głośno - powiedział zawijając się w swój żółty śpiwór . Byliśmy lekko w szoku ale już po chwili wszyscy zaczęli ze sobą gadać a do mojego stolika podbiegły dziewczyny.

- Hejka jestem Mina Ashido my się jeszcze nie znamy hahha - powiedziała różowa kosmitka

- Hej nie znamy się jestem Luna Suzuki miło mi cię poznać Mina- przywitałam się z kosmitką i popatrzyłam się na resztę dziewczyn .

- Miło mi cię poznaj jestem Momo Yaoyorozu

- Ja jestem Tsuyu Asui

- Jestem Kyoko Jirou

- A ja Toru Hagakure

I tak każda z kolei mi się przedstawiała ogólnie nie lubiłam być w centrum uwagi było to lekko krępujące . Chwilę po gadałam z dziewczynami ale nie za długo bo zadzwonił dzwonek świadczący o tym że zaczęła się przerwa , dziewczyny całą grubą poszły na przerwę a ja zostałam w klasie podziwiając widok za oknem był piękny wiał lekki wiatr drzewa kołysały się jak by tańczyły z wiatrem płatki kwiatów wiśni powoli opadały na dół ten widok mogła bym oglądać godzinami gdyby ktoś nagle uderzył z moją ławkę .

Z wroga do chłopaka ( bakugo x Oc ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz