Przeprowadzka

313 12 8
                                    

* Godz 18⁰⁰ *

Czekałam na Minę w między czasie przyszykowałam jakieś przekąski , w pewnym momencie usłyszałam dzwonek do drzwi odrazu podeszłam by je otworzyć .

- Hejjjjcia Luna ! - krzyknęła kosmitka przytulając się do mnie , kolejny raz tego dnia się spięłam ale szybko mi przeszło i odwzajemniłam przytulasa tylko mój był strasznie delikatny .

- Hejka Mina , proszę wejdź - powiedziałam po chwili , kosmitka zdjęła buty i razem poszłyśmy do salonu .

- Ale tutaj ładnie mieszkasz sama ? - zapytała mnie Mina siadając na kanapie .

- Można powidzieć że tak dał tego bo moja siostra cały czas pracuje i nie ma jej praktycznie w domu - powiedziałam , moja siostra jest stewardessą dla tego nie ma jej praktycznie w domu .

- Aaa rozumiem ale wiesz jak potrzebujesz współlokatorki to zawsze możesz dzwonić do mnie - nie powiem kusząca propozycja może nie będę w końcu sama w tym domu .

- Ej Mina a my przypadkiem nie będziemy za niedługo mieszkać w internacie czy coś ? - zapytałam , w sumie w liście o przyjęciu do UA była mowa o internacie .

- Wiesz co z tego co pamiętam to przeprowadzkę do naszego internatu mamy w piątek - zaśmiała się Mina .

- CO I TY MI NIC NIE MÓWIŁAŚ PRZECIEŻ TO - popatrzyłam na kalendarz - JUTRO JUTRO MAMY SIĘ PRZEPROWADZAĆ PRZECIEŻ JA NIE JESTEM SPAKOWANA - krzyczałam za cały dom , jak ja mogłam o tym zapomnieć .

- Luna spokojnie pomogę ci ogarnąć rzeczy a tak wogule to przeprowadzka jest dopiero po szkole więc spokojnie no a teraz chodź pomogę ci się spakować - Mina uspokoiła mnie i już po chwili znajdowałyśmy się w moim pokoju .

* 2 godziny później *

- Nie wierzę że zajęło nam to tylko 2 godziny - mówiła Mina zapinając ostatnią walizkę .

- Ja również jestem w szoku - powiedziałam ogólnie mam 3 walizki i 2 kartony z rzeczami .

- Nie mogę się doczekać aż urządze ten pokój będzie cały różowy - mówiła rzucając się na moje łóżko .

- Ja też , a teraz chodź coś zjeść i idziemy spać - i już po chwili znajdowałyśmy się w kuchni . Postanowiłam zrobić tosty a Mina zaparzyła nam herbaty pokazałam jej co i gdzie . Po zjedzeniu posiłku poszłyśmy się przebrać w piżamy i razem postanowiłyśmy obejrzeć Harrego Pottera .

- Jak coś to moja mama zawiezie nas jutro do szkoły weźmiemy już swoje rzeczy i zostawimy w akademiku - powidziała Mina .

- Jasne mi pasuje - powiedziałam i wzięłam swój telefon do ręki bo zaczął wibrować .

- Denki założył grupę - powiedziała Mina .

Odpaliłam telefon i weszłam na Messengera pierwsze co mi się ukazało to grupa bakusqad odrazu weszłam na nią by zobaczyć co na niej piszą .

✨ BAKUSQAD✨

🤪⚡Pikachu⚡🤪
Dobry wieczór kochani .

👽💗Kosmitka💗👽
EJ NO CZEMU KOSMITKA NOO

⛰️🦈 Rekin 🦈⛰️
Mina spokojnie hahhaha

Luna Suzuki
Hejka wszystkim

👽💗Kosmitka💗👽
Ej no ! A ty czemu nie masz nicku oj nie tak nie będzie

*Użytkownik 👽💗Kosmitka💗👽zmieniła nick użytkownika Luna Suzuki na 😈🐈kocica🐈😈*

Z wroga do chłopaka ( bakugo x Oc ) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz