* Godz 10⁰⁰*
Szykowałam się do wyjścia miałwm.już wszystko ogarnięte nagle ktoś zapukał do mojego pokoju , otworzyłam drzwi ale nikogo tam nie było zamiast tego na podłodze leżał koszyk z ogromnym misiem w kształcie kota słodycze oraz koperta . Rozejrzałam się do okoła ale nikogo nie było , wziełam koszyk i otworzyłam kopertę by zobaczyć co w niej jest . W środku znajdował się list tylko że to pismo nie należało da żadnego z naszej klasy a przynajmniej tak mi się zdawało .
Moja kochana Luno
Chciałbym cię przeprosić nie wiem co zrobiłem ale proszę wybacz mi , chcę ci powiedzieć tyle ale nie mogę zrobić tego w liście chcę ci to powidzieć dzisiaj przy najbliższej okazji . Mam nadzieję że prezent się podoba specjalnie wybrałem kota widziałem jak ci się on spodobał pierwszego dnia przy jednym ze stolików . Czekam aż cię znowu zobaczę , do wieczora .Nie przedstawił się ale to musi być ktoś kogo znam skoro wie co lubię i widział mnie pierwszego dnia jak patrzę na tego kotka , to musi być ktoś z klasy . Nie będę się teraz tym przejmować , myśleć będę na imprezie kim jest ta tajemnicza osoba .
Wzięłam wszystkie potrzebne rzeczy i skierowałam się do sali w której były dziewczyny , gdy tylko mnie zobaczyły otoczył mnie i zadawały pytania np skąd mam sukienkę z kiedy ją kupiłam i takie tam . Gdy wszystkie się już uspokoiły zaczęły się szykować jedne poszły się czesać a inne robiły makijaż , ja za to pomagałam Momo z sukienką ponieważ była za długa , lekko ją podpięłam ale nie za dużo by nie wyglądało nie naturalnie .
- Dzięki Luna jesteś świetna ! A teraz leć się szykować - posłuchałam się Momo i poszłam się szykować jedna z pań mnie czesała a 2 robiła mi makijaż, gdy skończyły wszystko wyglądało pięknie miałam lekko pokręcone włosy , drobny ciemny makijaż który pasował mi idealnie do sukienki , dostałam jeszcze od Momo w prezencie kolczyki za pomoc przy sukience . Gdy wszytko było już gotowe założyłam sukienkę .
Dziewczyny były pod wrażeniem sama przejrzałam się w lustrze i wyglądałam przepięknie nigdy nie powiedziała bym że mogę kiedyś założyć sukienkę a tym bardziej wyglądać w niej tak zjawiskowo no i dużo odkrywała ciała co mi się bardzo podobało , chyba zacznę nosić sukienki .- Dobra dziewczyny podjechały limuzyny idziemy . Oczywiście chłopaki nie będą nas widzieć ponieważ oni już wyjechali i zaraz będę na miejscu więccc co ? Idziemy ! - widać że Momo się cieszy z tej imprezy w sumie jak każdy , odpoczynek od szkoły dobrze nam wszystkim zrobi .
Razem z dziewczynami podziwialiśmy wnętrze limuzyn , widać że do najtańszych nie należy . Limuzyna była wyposażona z mały telewizor i mały barek z szampanami oraz słodyczami .
- Momo przezcież to kosztowało fortunę !
- Haha spokojnie Mina koszty przezcież ponoszę ja nie przejmujcie się a tak przy okazji to co pijemy ?
CZYTASZ
Z wroga do chłopaka ( bakugo x Oc )
FanfictionLuna po stracie najbliższych jej osób zamyka się w sobie , gdy idzie do szkoły jej życia obraca się o 360° . Czy dziewczyna poradzi sobie z nową szkołą i problemami które czekają ją na nią na każdym kroku ? czy miłość uśmiechnie się do niej ? Czy h...