Boğuluyordum görmediler...

367 281 373
                                    

Bir anda ortaya çıkan Brendon "Ooo yengemle Hardy gelmiş." dedi. 

Bu ne ara geldi ?

Bilmiyorum. Konumuz Brendon mı şimdi gerçekten ?

Brendonla da sarıldıktan sonra tekrar yerimize oturduk. Hardy'nin Annabel'in varlığından rahatsız olup olmadığını bir türlü anlayamıyordum.

"Alinciğim Alice'in durumu nasıl güzelim ?" 

Halasının sorusuyla gözlerimi Hardy'nin üzerinden çektim.

"Önümüzdeki hafta taburcu olacak. Şu an için durumu çok iyi." 

"Ya çocuk işte. Ne zaman ne yapacağı belli olmuyor." 

Bir süre daha gündelik hayatımızdan konuşup yemek yedik. Annabel hiç konuşmuyordu ama bakışlarını sevgilimin üstünden ayırmıyordu. Masadakiler kendi arasında konuşurken lavaboya gitmek için ayaklandım. Brendon da peşimden geldi.

"Bu salak kız sadece beni mi sinirlendiriyor ?"

Yalnız değildi.

Başımı iki yana salladım. "Hayır Brendon. Beni de delirtiyor ama elimden bir şey gelmiyor." dedim. 

"Gözleriyle yedi resmen Hardy'yi. Neden ve nasıl gelmiş ki buraya ?" 

Farkındaydım. Her şeyin farkındaydım.

"Bırak yesin Brendon. Hardy'nin umurunda değil. Nasıl geldiğine gelirsek de Hardy'nin kuzeninin arkadaşıymış. O sayede gelmiştir." 

"Ay he ya. Gözü senden ve benden başka kimseyi görmüyor Alin de. Ailesi bilmiyor m u durumları ?" 

Tekrar başımı iki yana salladım. "Hardy asla hiçbir kadının arkasından kötü konuşmaz. Bana anlatırken de o onun kendi karakteriydi demişti." dedim. 

Benim sevgilim gerçekten de muhteşem bir insandı. 

"Hayatım eve mi geçsek biz artık ?" 

Gelen sesle arkama dönünce muhteşem sevgilimin geldiğini gördüm. 

Hardy'nin de gelmesiyle üçümüz banyoda saçma sapan bir görüntü oluşturmuştuk.

"Geçelim Hardy." 

"Ben de geleyim mi ?" dedi Brendon. 

"Sen buraya niye geldin ki ?" 

Milyonlarca yürek, aynı soru. 

"Annen aradı çağırdı. Sopi'yi de çağırdı aslında da arkadaşlarıyla mı ne buluşacakmış gelmedi o."

Hardy kısa bir süre düşündükten sonra "İyi tamam gel." dedi. Sonra da "Ama oğluma sataşmak yok." diye ekledi.

Brendon bakışlarını bir gözlerime bir karnıma çevirdi.

"Hamile misin ?" 

Şaşkınlıkla "Hamile miyim ?" dedim.

Bu sefer Hardy ve Brendon aynı anda "Hamile misin ?" dedi.

Hamile miyiz ?

Banyoda dikilip aval aval birbirine bakan üç koca insan, olmayan bir bebek, evde amcası ya da dayısı artık ne zıkkımsa onunla tanışmayı bekleyen bir köpek. Gerçekten harikaydık.

İki tane cüsseli adamla aynı banyoyu paylaşmak beni daraltmıştı. Kendimi kapının önüne attığımda peşimden geldiler ve yine aynı anda o soruyu sordular.

"Hamile misin ?"

Alin bana doğruyu söyle hamile miyiz ?

Yavrum sen bensin ben de sen ya. Olsak hissederdik herhalde.

Gittiğin GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin