0.3

694 70 66
                                    

"İ bet you think im such a trouble-maker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İ bet you think im such a trouble-maker."


"White Wolf sana dışarı kadar eşlik etsin." dediğinde yüzümü buruşturdum. Misafirliğe gelmişim gibi davranıyordu şimdi de.

Bucky koridorda yürümeye başlayınca ben de aceleyle onu takip ettim.

"İlk defa mı Dünya'ya gelişin?"

"Evet," dedim. Aslında Loki ve Thor birçok kez Dünya'yı ziyaret etmişlerdi ama benim Asgard'dan çıkmam yasaktı tehlikeli olduğu için. "Ama arkadaşlarım birkaç ziyaret gerçekleştirdiği için o kadar yabancı değilim Dünya'ya."

"Ne biliyorsun mesela?" diye sorarken aynı zamanda da karşımıza çıkan demir parmaklıklı kapının kilit sistemine baş parmağını yaslayarak kapıyı açmıştı.

"Silahları," dedim hayranlıkla. "Çok iyi silahlar var Dünya'da."

Biraz daha yürüdükten sonra dışarı çıkmıştık. "Bir de benim için müzik çalar denen bir alet getirmişlerdi ama saldırıda hasara uğradı."

Muhtemelen parçaları şu an uzay boşluğunda geziniyordur...

"Ah, öyle mi? Ne dinliyordun?"

Hatırlamaya çalıştım ama adını bir türlü hatırlayamıyordum. "Sürekli dinlediğim bir adam vardı ama adını unuttum. Siyahi, çok yumuşak bir ses tonuna sahip olan bir adamdı."

"The Weeknd'den bahsediyor olma ihtimalin yüzde kaç?"

Hızla yürümeye devam ederken gülüp, "Yüzde yüz." dedim.

"Şaşırmadım, şimdilerde çok ünlü."

Kaşlarımı çattım. Ünlü olan şeyleri sevmezdim ve sevdiğim şeylerin ünlenmesi hoşuma gitmezdi.

Ağaçların olduğu yerde durduğumuzda, elimi kaldırdım ve gücümün parmak uçlarıma akmasını sağlayarak koyu yeşil plazmalar oluşturdum.

"Belki tekrar görüşürüz?" diye alayla sorduğunda gülerek kafamı iki yana salladım.

"Bence tam bir baş belası olduğumu düşünüyorsun." dediğimde o da gülmüştü.

Loki'yi hissetmeye çalıştım, nerede olduğuna odaklandım portalı açarken ancak herhangi bir şey hissedememiştim. Muhtemelen geri dönmemem için işini garantiye almıştı.

Bu yüzden Thor'u denedim ve ruhunu hissedince rahatlayıp tam ayaklarımın altındaki zeminde bir portal açtım.

Portaldan geçmeden önce son kez onunla göz göze geldiğimizde, içimden bir ses bunun ilk karşılaşmamız olduğunu ancak son olmayacağını söylüyordu.

Açtığım geçitten bir kapsüle, ayaklarımın üzerine düştüğümde, bir rakunun ve bir ağacın şaşkın bakışlarıyla karşılaşmıştım.

Moth To A Flame ~Bucky BarnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin