"You have no idea how bad it gets."
"Venus, bence kalkmalısın." diye fısıldayan sesini kulağımın dibinde duyarken omurgamdan aşağı bir ürperti yayıldı. Şu an kalçalarımın altında hissettiğim şey, algıladığım her şeyi ayırt etmeksizin erotik yapıyordu.
Yani şu an bana incilden bahsetse bile aklımdan geçecek tek şey vücudumun üzerindeki muhtemel performansı olurdu.
"Biliyorum." dedim dudaklarımı birbirine bastırarak. Ben kendini ve dürtülerini kontrol edemeyen bir kadın olmamıştım hiç. Neden ayarlarım bozulmuştu?
Karnıma sardığı ellerini belimin yanına getirip kalkmam için işaret verdi. "Benim için farketmez ama biraz daha böyle kalırsan senin için iyi olmaz."
Bu sırada hâlâ yılandan kurtulmaya çalışan Thor'un ve onu kurtarmaya çalışan diğerlerinin yüksek sesli tartışması kulaklarımızı dolduruyordu.
"Thor, kurtul şu yılandan artık!"
"Sence ben çok mu bayılıyorum ona! Çekin şunu artık üzerimden."
"Bırakın, yine pitona dönüşürse altıma yaparım bak benden söylemesi."
"En son ne yedin?"
"Ne alaka şimdi?"
"Ortalığı kokutma yeter!"
Bu iğrenç muhabbeti dinlemeyi reddedip kalkmak için ellerimi Bucky'nin iki yanında yere bastırdım ve belimi doğrultmaya çalıştım.
Ancak o zaman da o beni tutmuş ve, "Böyle daha kötü oluyor." demişti. Neden sesinde şehvet vardı?
Altımda hissettiğim kıpırdanmyla gözlerim kocaman açıldı.
"Aman tanrım, Venus!"
Birden şaşkınlıkla bağıran Maria ile kaşlarımı çatarak ona döndüğümde kolumdan tuttuğu gibi kaldırmıştı beni. Sonra da kınarcasına Bucky'ye bakmıştı.
"Ayıp ayıp, kalkmak için bahane arıyormuş o da."
Gülmemek için yanağımın içini ısırırken Thor'a döndüm ve Legion'ın onun boynunun etrafına sarılmaya başladığını gördüm. Ama korkmadım çünkü bunu her zaman yapıyordu ve bu Thor için Asgard'dayken bir rutin hâline gelmişti.
"Legion! Hemen buraya gel."
Vücudu Thor'un boynuna sarılıyken kafasını uzatıp bana tısladığında Tony, "Neden hâlâ seninle birlikte?" diye şaşkınlıkla sormuştu.
"Onu öldüreceğim." diyen Sharon ile hemen kaşlarımı çatarak karşısına geçtim.
"Birincisi; ben varken hiçbir sikim yapamazsın ona." Bu söylediğimle yüzü öfkeyle kasılarak bana bakarken yapmacık bir şekilde gülümsedim. "İkincisi; bu intihar olur çünkü onu öyle kolayca öldüremezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame ~Bucky Barnes
FanfictionSmut warning ⚠️ Bir kehanet, sonsuzluk savaşı ve bir evrenin kurtuluşu.