"I could've died right then
'Cause he was right beside me."Ertesi gün olduğunda beslenip geri dönen Legion'ı elime aldım. Lezzetli bir şeyler bulabilmiş olmalı ki keyfi yerindeydi, agresif davranmıyordu.
Omzuma doğru sürünüp çatallı diliyle yanağımı yaladığında bunu daha açık anlayabilmiştim.
"Hey," dedim yüzümü buruşturarak. "Kafanı koparırım senin." O yaptığı şeyden nefret ettiğimi biliyordu ancak sorun şuydu ki etrafındaki herkesi sinir etmekten keyif alıyordu.
Birden tepkim yüzünden tıslayınca başımı geriye çektim. "Fabrika ayarlarımıza döndük demek ki."
Tıslamak dışında bir şey bilmiyor ki!
Ama yine de onu çok seviyordum ve onun tarafından aynı şekilde sevildiğimi biliyordum. Loki'ye karşı bile sırf beni korumak için hep tetikte olmasının başka açıklaması olamazdı.
Özellikle de Loki'nin bana zarar vermeyecek belki de tek kişi olmasına rağmen.
Legion'la birlikte odadan çıktığımda Bucky ile karşılaşmam ihtimaline karşın odasının kapısına baktım.
Hâlâ uyuyor olabilir miydi?
Adımlarım istemsizce odasına yönelirken, kulağımı kapısına yasladım ve olası sesleri dinlemeye çalıştım.
Ancak hiç ses gelmiyordu, muhtemelen çoktan uyanmış ve diğerlerinin yanındaydı.
"Neden onu bu kadar merak ediyorsun?"
Birden zihnimde duyduğum sesle sıçradım.
Beni ürkütmesi sinirlerimi bozarken bir de zihnimde yankılanan kahkahasıyla artık ipler kopmuştu bende.
"Sen kessene sesini." diye tersçe konuşurken, içimden konuşsam da beni duyabileceği gerçeği aklımdan çıkmıştı.
"Sana onu neden bu kadar merak ettiğini sordum."
"Sana ne? Ne yapacaksın, anket mi hazırlıyorsun?"
Ona neydi benim ne yaptığımdan?
Ruhumun köşesinde benden izinsiz bir şekilde konakladığı yetmiyormuş gibi bir de beni taciz ediyordu.
"Saçmalamaya o kadar çok bayılıyorsun ki..."
"Sabah sabah kafa sikme!" derken istemsizce sesim yüksek çıkmıştı.
"Kiminle konuşuyorsun sen?"
Aniden duyduğum sesle sıçrayarak o tarafa döndüm ve bir çift mavi gözle karşılaştım. Ancak diğer mavilerle bir değildi bu, daha farklı ve daha sıradandı.
"Yüzbaşı." dedim gergince solurken.
Bana hâlâ şaşkınca bakarken Legion'a kısa bir bakış atıp ona döndüm. "Legion'a söylüyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame ~Bucky Barnes
FanfictionSmut warning ⚠️ Bir kehanet, sonsuzluk savaşı ve bir evrenin kurtuluşu.