"There's no way to stop the pain of his absence which i feel over my heart..."
İ
ki Gün Sonra:
Bileğime vücudunu dolamış olan Legion'ın kafasını okşarken balkondan karanlık gökyüzünü izliyordum.
Thanos'un ne zaman saldıracağı hakkında hiçbir fikrimiz yoktu ve Strange ile birlikte zaman taşını da kuleye getirmekle doğru yaptığımızdan emin değildim.
Üstelik taşlardan ikisi bu kadar yakınımdayken onun zihnimdeki fısıltılarını durduramıyordum.
"Hey..."
Duyduğum sesle arkamı döndüğümde Bucky'yi gördüm. "Hey."
Balkona giriş yaparken Legion'ı yeni görmüş olmalı ki anında gerilip, "Aman tanrım." demişti. Bu hâlleri istemsizce beni güldürüyordu.
"Merak etme, kucağımdan ayrılmayacak."
İç çekip en uzak köşede durduğunda tekrar güldüm. "Ondan hoşlanmıyorum."
"Çok yazık." dedim Legion'ı yere bırakırken. Çünkü Legion ona bayılıyordu ve onunla uğraşmak Thor ile uğraşmaktan bile daha çok leyif veriyordu ona.
"Legion, git ve uyu."
Şaşırtıcı bir şekilde dediğimi ikiletmeden balkon kapısına doğru süründü.
Bilerek Bucky'nin ayakkabısının üzerinden geçerek gittiğinde kahkaha atmak için gözden kaybolmasını beklemiştim.
"Komik değil."
"Üzgünüm." dedim gülmemi kesmeye çalışarak.
Nihayet gülmeyi kesip gökyüzünü izlemeye döndüğümde bir yanıma oturdu. Göz ucuyla ona baktığımda onun da gökyüzünü izlediğini ancak bunu farklı bir ruh hâlinde yaptığını gördüm.
Rahatsız olmuş gibi arada hafif hafif kaşlarını çatıyor, iç çekiyor ve gözlerini deviriyordu.
"Kime kızdın sen?" diye sorduğumda bana anlamazcasına baktı ilk önce.
"Natasha sinirimi bozdu."
"Ne yaptı ki?" diye sordum merakla. Nasıl sinirini bozmuş olabilirdi ki?
Bana inanamıyormuşçasına bakıp, "Sen çekici olduğunu söyledin ve bir gün sonra saçını tekrar eski rengine boyattı." dediğinde genişçe gülümsedim.
"Hemen görmeliyim."
Thor'un anılarında gördüğüme göre kızıl hâli âfetti. Kesinlikle insanı baştan çıkartırdı.
Gerçekten de onu görmek amacıyla arkamı dönüp gideceğim esnada kolumdan tutarak durdurmuştu beni. Üstelik tersçe bakıyordu. "Bu da komik değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame ~Bucky Barnes
FanfictionSmut warning ⚠️ Bir kehanet, sonsuzluk savaşı ve bir evrenin kurtuluşu.