3

196 14 2
                                    

Tatlı uykumdan telefonumun sesiyle uyandım. Arayan numara kayıtlı değildi.

"Alo, kimsiniz?"

"Rahatsız mı ediyorum?"

Sung Hanbin'in sesiyle yattığım yataktan doğruldum. Uyku mahmuru sesim kendini ele vermiş olmalıydı.

"Hayır hayır, etmiyorsun. Nasılsın oppa?"

Beklemiyordum.

Yalnızca gecenin bu saati için değil, ondan gelecek hiçbir aramayı beklemiyordum.

Tanıştığımız gün keyifli bir randevu geçirmiş, günün sonunda telefonlaşarak ayrılmıştık. O günden sonra bana bir kere de olsa yazabileceğini düşünmüştüm. Ama üç hafta boyunca telefonuma tek bir bildirimi bile düşmemişti.

Randevumuzda benim kadar eğlenmemiş olabilirdi. Bu yüzden tam da numarasını sildigim gün beni aklına getirmesi ne tür bir şakaydı?

"Beni kaydettiğini sanıyordum."

Pinokyotik bir edayla dudaklarımı ısırdım. "Uykumdan ötürü adını fark edememişim."

İç çekti. "Rahatsız etmişim."

"Sorun değil, gerçekten. Ama neden aradın oppa?"

"Uhm... Yeni bir buluşma ayarlayalım mı diye sormak istedim."

"Arkadaş grubumuzla mı?"

"Baş başa."

Duraksadım. Neden olmasındı? Görünüşü, zihni ve eylemleriyle çok çekici olan bu adamdan etkilenmemem olanaksızdı.

"Olur."

Kısa bir süre sessiz kaldık. "Hafta içi olur mu? Ne zaman müsaitsin?"

"Bu hafta olmaz, vizelerim var. Ama gelecek hafta müsaitim."

"Gelecek hafta..."

Sesi tereddütle çıkınca "Sen mi müsait değilsin?" diye sordum.

"Hayır, düşündüğüm şey o değil." diyip düşünmeye devam etti.

"Aslında istersen benim birkaç önerim var. Antik kentlere ve açık hava sinemalarına bayılırım. Sen de seversen gelecek hafta--"

"Jinri..." İsmimi dile getirirken ilk kez kullandığı bu soğuk tonu ileride daha çok duyacağımı bilmiyordum. "Gelecek haftanın planını şimdiden yapmayalım, olur mu? Zamanın ne getireceği belli olmaz."

Beni sadece bir haftalık kullanım süresi için mi aramıştı? Çekiciliğine taş koyan bu gizemli mesafeli kalp kırıcı tavrı, kalbimde siyah renkli his buğusu yaptı.

Kısa kesip telefonu kapattığımızda, bir hafta sonra tekrar aramayacağına emin olarak kafamı yastığa tekrar koydum.

&

Nöbet öncesi kendimi dinlenmekten alıkoyduğum bu bölüme oylarınızı bolcayın bekliyorum ^•^

break up 〄 sung hanbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin