BÖLÜM 44

115 28 22
                                    

TETİKLEYİCİ OLABİLECEK BİR BÖLÜMDÜR!

⚠️

░☰ ☱ ☲ ☳✙☴ ☵ ☶ ☷░


"Jimin!"

Hoseok panikle arkadaşının arkasından koşarken alfa kükreyerek atlamış ve camı parçalayarak evden çıkmıştı. Dışarı çıktığı gibi oldukça yüksek bir sesle, öfke içinde uluduğunda Yunha korkuyla yumruklarını sıktı. Ne olduğuna anlam veremiyor kardeşi için derin bir endişe duyuyordu.

"Jungkook, Jungkook yalvarırım Yoongi'ye yardım edin."

Taehyung yaşlı gözleriyle alfasının kollarını sarstı. Jungkook dudağını dişleyerek Hoseok'a baktı.

"Yoongi'ye ne oldu? Hoseok.. Kardeşime ne oluyor!?"

Alfa hafifçe yutkundu.

"Yunha, Jisung ile gidin. Rica ediyorum sevgilim. Namjoon, Yunha ve Taehyung'a sahip çık onlar gelene kadar. Sana güveniyorum. Hadi Jungkook."

Jungkook sevgilisine dönüp yanaklarını kavradı ve dudaklarına derin bir öpücük bırakıp kapıya koşan büyüğünü takip etti. Yunha gözlerinden düşen yaşlara engel olamayıp dayanamadı ve onların peşinden koştu. Taehyung ve Namjoon ona seslenirken kapıyı arkasından kapatıp etrafına baktı. Alfaların nereye gittiğini göremese de bildiği için adımlarını durdurmadan koşmaya başladı.

Kardeşi tehlikedeyse öylece durup başka yere gidemezdi. Bunu ondan isteyemezlerdi.

O sırada Jimin kükreyerek kasaba sınırına yaklaşıyor arkadaşları peşinden koşuyordu ancak umrunda değildi. Omegası tehlikedeyken, ondan yardım isterken umrunda değildi.

⚠️

"Yalvarırım bırak beni.."

Yoongi hala çırpınıyordu. Kurtulmak istiyordu. Kapıya yumruklarını vuruyor, yardım istiyordu ancak kimse ona yardım etme derdinde değildi. Gözyaşları şiddetlenirken ona adımlayan alfayla korku içinde yutkundu.

"Alfam seni bırakmaz anlamıyor musun? Hiç mi korkmuyorsun?"

Çaresizce konuşurken Chul kahkaha attı.

"Evde bu kadar kişi varken mi? Hiç sanmıyorum omega. Ondan korkacak bir şeyim yok."

Kendine güveniyordu. Yoongi dişlerini sıktı sertçe. Burdan kurtulamıyordu, alfadan kurtulamıyordu ve sadece korkuyordu. İstediği tek şey eşinin onu bir an önce kurtarmasıydı.

Gözleri pencereye kaydı. Camı kırarsa insanlardan yardım isteyebilirdi. Üzerine gelen alfaya baktı göz ucuyla. Boş vazosunu gördüğünde tek bir şansı olduğunu biliyordu. Derin bir nefes aldı.

"Asla kendimi sana teslim etmeyeceğim."

Mırıldandığında adam yine güldü. Bu fırsatı kaçırmak istemeyip hızlı adımlarla gidip vazoyu aldı. Chul ne yaptığına baktığında kaşlarını çatmıştı. Yoongi onun bu boşluğundan yararlanıp cama koştu. Alfa ne yapacağını anlayıp peşinden ilerlese de geç kalmış omega camı kırmıştı.

"YARDIM EDİN, İMDAT-"

Chul aceleyle omeganın dudaklarına kapattı elini. Belini sarıp geriye çekerken Yoongi zorlukla ona direniyordu. Alfanın elini ısırıp ayağına sertçe bastığında sertçe itilmiş, yere düşmüştü ancak kendini toparlamaya çalışıp ayağa kalktı. Tekrar pencereye koşarken yardım için bağırıyor sabahın erken saatlerinde birileri onu duysun diye çabalıyordu.

HANDS -YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin