BÖLÜM 47

107 22 65
                                    

yn_mn1905 💓 Just sen yorum yapıyorsun heyecanla bekliyorsun o yüzden bu bölüm senin için dkkdkd

İyi okumalar~

⊂⁠(⁠(⁠・⁠▽⁠・⁠)⁠)⁠⊃


Jimin ensesini kaşıdı hafifçe. Yoongi de kaçamak bakışlar atıyordu alfaya. Yunha merakla saçma hareketlerle yerlerini değiştiren adamı izliyordu. Direkt Yoongi'nin üzerine atılacağını düşünmüştü fakat kapıya nerdeyse yapışmış halde, hareket etmiyordu.

"Madem alfanım.. sana sarılabilir miyim?"

Yoongi kızaran yanaklarıyla bakışlarını kaçırdı. Yunha tek kaşını kaldırmış şaşkınlığını gizlememişti. Yoongi ablasına baktığında omega gülümseyerek başını salladı. O kadar çabalamıştı ve şimdi çabalarının boşa olmadığını görmek istiyordu.

Jimin merakla küçük olana bakarken Yoongi ona dönmüş ve gülümseyerek hafifçe başını sallamıştı. Alfa heyecanlandı ve parlak, dolu gözleriyle ileri atılıp omegasına sardı kollarını sıkıca. Yoongi bu hıza şaşırmış fakat kendini kıkırdamaktan alamamıştı. Çekinerek kollarını alfanın boynuna sardığında Jimin sarılışını sıkılaştırdı.

"Isırayım mı bir tane?"

Jimin iri gözleriyle alttan omegasına baktığında Yoongi mızmızlanarak başını sallamıştı.

"O zaman öpeyim bir sürü? Ne olur öpeyim.."

Oldukça ihtiyaç dolu göründüğünden Yoongi utanarak kıkırdamış ve başını sallamıştı yine. Sonuçta.. Jimin onun eşiydi ve bunları yapması, yapmak istemesi doğaldı.

"Tamam, ısırmak yok ama öpebilirsin."

Kısık sesle konuştuğunda Jimin ikisini de geriye çekip Yoongi'yi koltuğa yatırmış ve tek dizini koltuğa bastırıp üzerine çıkarak yanaklarını, boynunu, yüzünün her yerini arka arkaya öpmeye başlamıştı. Yoongi ufak bir çığlıktan sonra öpücüklerle kahkaha atmasına engel olamadı. Beklediği minik bir öpücüktü oysa fakat.. bunu sevmediğini söyleyemezdi. Başına gelen çoğu şeyi unutmuş kurduyla birlikte alfasının yanında olmasına mutlu olmakla meşguldü.

Jimin hafifçe geri çekilip burunlarını sürttü. Eşi kolları arasında olduğu için huzurlu ve iyiydi. Aralarındaki ayrılıktan kaynaklanan acısı son bulmuştu ve Yoongi ona gülümsüyordu.

Omega onu dikkatle izleyen huzurlu feromonlar yayan alfasına baktı çekingence. Ondan hala utanıyor ve attığı tokatı unutamıyordu. Omuzlarında ki ellerinden birini esmerin yanağına çıkardı narince. Elmacık kemiğini okşadı iç çekerek.

"Ben.. özür dilerim. Her şey için. Senden uzak durmam ve.. her şeyi görmezden gelmem bir hataydı. Üzgünüm."

"Şhh, sorun değil çiçeğim. İyiysen sorun değil."

Jimin derin bir nefes aldı. Yoongi oldukça yorgun durduğundan meşgul etmek istemiyordu.

"Gidene kadar uyumak ister misin?"

Tebessüm ederek sorduğunda Yoongi bir an evet diyecek gibi olmuş fakat ardından aklında bir soru belirmişti.

"Bir dakika.. aklımda bir sürü soru var.. fakat en çok merak ettiğimi sormak istiyorum."

Jimin de merakla ona baktığında onaylarcasına başını sallamıştı. Yoongi dudaklarını yaladı önce ardından alfanın yanağına yerleştirdiği elini tekrar çıplak omzuna indirdi.

"Sen.. evden çıktıktan sonra neyi kast ettin? Yani kasaban ve evin derken?"

Parlak gözleri alfanın irislerinde dikkatle dolaşırken Hoseok da merakla Jimin'e göz attı. Yunha söyleyeceğini düşünerek kardeşini izlemeye başladığında alfa hafif bir nefes vererek gülmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HANDS -YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin