Elimde tuttuğum valizi bırakıp kızlara baktım. İkisi de bana kocaman sarıldı.
"Ay Aleyna valla bizi de sulu göz yaptın!" Melek'in söylediklerine gülüp ona şakadan vurdum.
Ayşe beni öpüp ayrıldı.
"Kızlar bir ay falan beklemiyoruz ha! Yurt açılır açılmaz geri dönüyoruz!?"Melek ile gülümseyip başımızı salladık.
Bizim okul 1 ay tatil veriyordu. Diğer dönemin başlamasına yakın bir hafta önceden de yurt açılıyordu. Benim otobüsüm birazdan gelecekti.
Ayşe ve Melek'te neredeyse aynı saatlerde binip gideceklerdi memleketlerine. O sırada otobüs gelmişti. Valizimi muavine verdim ve tekrar kızlara kocaman sarılıp vedalaştıktan sonra otobüse binip yerime oturdum. İçimde anlamsız bir tarif vardı...
Hüzün?
Özlem?
Heyecan?
Ve bir çok tarif edemediğim duygular...Otobüs hareket etmeye başlamıştı. Kızlara öpücük atıp el salladım uzaklaşana kadar. İçimde ki duyguları bir nebze olsun bastırmak için kulaklığımı takıp yolu izliyordum.
Acaba ailem yine beni görünce başka yere mi gidecekti çünkü ben eve geldiğim zaman onlar gidiyordu...
Bunu neden yaptıklarını bilmiyordum. Belki onlara yıl boyu çalışıp biraz zaman bulunca tatil yapıyorlardı bilmem belki de ben bunlara inanmak istiyordum...
Hava yavaş yavaş kararıyordu. Telefonum titredi,abim arıyordu...
Yutkunup yanıtladım."Alo?"
"Güzelim? Naber?"
"Iyiyim abi eve gidiyorum. Senden naber?"
"İyilik be güzelim aynı ben de.
Ne zaman bindin?""Yeni bi 5 dakika oldu."
"İyi güzelim,annem ve babam yazlığa gitmiş haberin olsun."
Güldüm sadece.
Yine yanıltmadılar beni..."Neyse abi kapatıyorum diğer yolcular rahatsız olmasın."
"Tamam güzelim dikkat et varınca da haber ver."
"Tamam abi görüşürüz." Diyip aramayı sonlandırdım. O sırada mesaj bildirimi vardı. Tıklayıp açtım.
Alpay:
"Yavrum bindin mi?"Siz:
"Evet yakın bindim."Alpay:
"Tamam,iyi misin? Rahat mısın?"Gülümsedim.
Siz:
"Merak etme her şey yolunda."Siz:
"Sen napiyorsun."Alpay:
"Annem sayesinde iki günde canım kaslarım eridi galiba hahhaahaj."Siz:
"Ohh mis bol bol ye,sonuçta sende özlüyorsun ev yemeğini."Alpay:
"Ama en çok seni özledim be güzelim,bi an önce fırsat bulup geleceğim Antalya'ya."Siz:
"Gel;))"Alpay:
"Bu bir davet mi??"Siz:
"Adına her ne derseenn."Alpay:
"Hımm,küçük hanım uslu dur."Siz:
"Küçük mü!??"Alpay:
"Evet küçücüksün kızım,baksana ağzın yüzün,memelerin,amın."Siz:
"Çüş Alpay Çüş!"Alpay:
"Ne var? Öyle değil mi?"Siz:
"Bilmem görmen lazım."Alpay:
"Göreceğim yavrum."Hadi tamam ben küçüğüm de bu adam da dev gibiydi...
Kız Aleyna,artık götünün üstüne oturamazsın!