Alpay ilk önce Konya'ya ailesinin yanına dönmüştü sonra ise tekrar Antalya'ya geldi. Birlikte Hakkariye burdan gittik. Sabah 10 gibi Hakkariye inmiştik. Biz gelmeden arkadaşı Alpay'ın arabasını havalimanına getirmişti. Yarım saatlik yolculuktan sonra Alpay'ın kaldığı eve girdik.
Evi çok güzeldi. Siyah ve beyaz tonlarında bildiği kadar dekore etmişti.
Gerçekten zevkli bir adam. Bana evi gezdirmişti,istersem onunla aynı odada kalabileceğimi ya da başka bir oda gösterdi. Bu adamın düşünceli hali karşısında kalbim ona bi kez daha çekiliyordu. Ben evi gezdikten sonra o kışlaya gitti.Elimde valizle Alpay'ın odası ve diğer oda arasında gidip geliyordum. Kalbime kalsa gir Alpay'ın odasına diyordu ama aklım buna izin vermemişti o yüzden boş olan odayı açıp girdim.Burası da siyah beyazdı.
Derin bir nefes alıp eşyalarımı yerleştirdim. İşim bitince şalıma sarılıp çıktım. Hakkari'nin soğuk olabileceğini tahmin edebiliyordum ama bu kadarını düşünemedim. Neyse ki Ankara'ya göre ayarladığım için valizi çok sorun olmadı.Tam salona geçerken Alpay'ın odasının önünde durdum. Hadi gir Aleyna kurtul!
Kapıyı açtım.
Usul adımlarla girdim. Burası sadece siyahtı. Beyaz yoktu. Yatağına oturdum ve siyahtan ibaret olan odayı izledim. Tam kalkacağım sırada ayağım bi şeye çarptı. Yatağın altında ayağıma çarpan seyi aldım. Bu kutuydu.Kahverengi yuvarlak bi kutu.
Biliyorum bu yaptığım yanlıştı fakat ben yine merakıma yenik düşüp kutuyu açtım. Resimler vardı. Elime alıp çevirdim resimleri. İlk resmin arkasında en güzel Eylül yazıyordu. Daha fazla oyalanmadan resmi çevirdim.Deniz kenarıydı burası bir kız gülerek poz vermişti. Titreyen ellerimle;Bahar'ım yazan resmi çevirdim. Alpay ve o kızdı. Resimleri bırakıp en altta kalan kağıdı aldım ve açtım.
"Güzel gözlü Bahar'ım;
Biliyorsun beni kendimi ifade edemem bu şekilde ama kalbimde ki bu acıyı ancak böyle hafifletebilirim. Bahar,niye gittin be güzelim... Neden? Daha seni ben Paris'e bile götüremedim. Ben sana olan sözümü tutamadım güzel gözlü Bahar'ım... beni affet, seni çok seviyorum."Kalbim acıyla kasıldı. Kimdi bu Bahar bilmiyordum ama Alpay'ın en değerlisi olduğunu anlamıştım...
Ve ondan kopamadığını...