Bölüm-20

2.1K 44 3
                                    

"Yavrum sakin."

Tabi sen arkamda öyle dikilirken nasıl sakin olabilirdim ki?
Hem bu anahtar nerede be!?

"Ver ben buluyum." Pes edip ona uzattım çantayı.
Tek seferde buldu,bana uzattı.

"Nasıl buldun ya?" Diyip anahtarı aldım ve kapıyı açtım.

"Geç lütfen." Dedim,kenara çekildim o da geçti arkasından da ben girdim.
O evi incelerken kapıyı kapatıp çantamı vestiyere astım.

"Güzelmiş eviniz." Dedi.

"Teşekkürler." Dedim.

"Şey bir şey içer misin?"

"Soğuk içecek varsa olur."

Onu onayladım.
"Sen otur geliyorum." Diyip mutfağa geçtim,dolaptan aldığım iki birayla salona tekrar döndüm. Birayı uzatıp yanına oturdum. Beni belimden yakalayıp kendine çekti. Başımı göğsüne koyup biramı yudumladım.

"Güzelim." Diye mırıldandı ve saçlarıma öpücük bıraktı bu hareketine karşılık iyice sokuldum ona.
Elleri yırtmaçtan açılan bacaklarıma kaydı. Yavaş yavaş bacaklarımı okşamaya başladı.

Kendimi geriye çekip yüzüne baktım.
"Alpay,beni istiyor musun?"

Yüzü ciddi bir hal aldı ve ne demek istediğimi anlamaya çalışır gibiydi.

"Her anlamda seni istiyorum Aleyna."

Bu sözlerinden sonra gözlerimi kapatıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

+18


Beni tek hamlede kucağına oturttu. Bacaklarımı iki yana iyice açıp yerleştim kucağına. Dudaklarım resmen dudakları karşısında eriyordu.
En vahşi halini gösteriyordu bana...
Elleri boş durmuyor elbisemi yukarıya kaldırıp kalçalarımı bulmuştu. Önce sıktı ve tokat attı. Popomda hissettiğim acıyla ağzına inledim.
Ağzımı bırakıp elbisemin askısını aşağıya indirdi. Memelerim karşısındaydı. Uçlarını kapattığım pedleri yavaşça çekti ve onları da özgür bıraktı.

"Baksana elimde nasıl kayboldu!?"Okşuyor  ve sıkıyordu.
Memelerimi inceliyordu...

"Amına koyayım! Aleyna ağzıma ver!"
Komutuyla birlikte sol mememi ağzına uzattım hemen ucunu ağzına alıp çekiştirmeye başladı. Kucağında kıvranıyordum...
Saçlarını çekiştirip bastırdım memelerime...

Son kez canımı acıtmadan ısırıp bıraktı. Elbisemin eteğinden tuttuğu gibi hızla başımdan çıkardı ben de gömleğini çıkardım.

"Odama gidelim." Dedim. Beni kucağına aldı ve odama götürdü. Yatağa bırakıp pantolonunu çıkarmaya başladı. Ben de gözlerine bakarak kilodumu aşağıya indirip çıkardım.
Tanrım yanıyordum!
Bacaklarımı ayırdım,elim usulca amımı buldu ve küçük tepesini okşamaya başladım.
Alpay'ın gözleri simsiyahtı,boxerını indirdi. Gördüğüm yarrak ile amım daha çok ıslandı...
Siktir!
Kaç cm lan bu!?

"O amına sığar mı?" Diyip üstüme çıktı.
Sabırsızca kalçamı kaldırıp kendimi ona sürtmeye çalıştım.

"Alpay hadi!" Diye inledim.

Gülümseyip sikini amıma sürttü.
"Çok mu istiyorsun?"

Sikini sertçe sürdü amıma bu sefer...

"Hadi!" Diye inledim yine.

"Sik beni lütfen!" Diye baktım gözlerine.

Bu sözlerimden sonra kendini resmen içime gömdü. İçimde ki doluluk bana resmen kafayı yedirtecek kıvamdaydı.
Acıyla çığlık attım.

"Bunu istemiyor muydun?" Alışmam için duruyordu.

"Evet!" Diye çığlık attım.

'"Sıkma kendini Aleyna,off amına koyduğum!Amın küçücük lan!"

Senin sikinde kocaman!

Aradan bi kaç dakika geçti ve amım sikine alışmaya başladı. Git gelleri yavaştı ne kadar canımı yakmamaya çalışsada kendini zor tutuyordu.

"Hızlan!" Dedim. Bunu bekliyormuş gibi sert olmaya başladı.
Deli gibi inliyordum altında. Elleri mememi bulup sıktı. Ben de kollarımı boynuna doladım. Yarrağını çıkardı ve hepsini birden soktu.

"Ahh." Diyip tırnaklarımı sırtına batırdım.

"Aleyna yavrum küçücük amın lan! Aç bacağını iyice!" Onu dinledim ve açtım aça bildiğim kadar.
Zevten ölecek gibiydim!

"Gel yavrum!" Vuruşunu yaptı ve titreyerek boşalttı beni. Sayısını unutmuştum boşalmalarımın.
O da gelecekti çünkü siki taş gibiydi içimde.

Bacaklarımı beline dolayıp onu kendime çektim.
"Aleyna güzelim!"

"İçime boşal aşkım!" Diye inledim ve kalçalarımı hareket ettirip ona yardımcı oldum.

Bi kaç kere daha amımda kaydı ve erkeksi inlemesi ile boşaldı...

Ohh İçime sıcacık akıtmıştı.
Sikini içimden çıkarırken dölleri de bacaklarımdan aktı.
Göğsüm inip kalkıyordu.
Kendini yanıma attı ve beni koynuna yatırdı,çarşafı de üstümüze örttü.
Huzurla ona sarıldım. Gözlerim kapanırken bir şeyler mırıldandı.

"Uyu Aleyna'm,ruhum oldun seni seviyorum."

Rütbeli(Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin