Elimi yüzünde usulca gezdirdim.
Onu uyanırmamaya çaba göstererek okşadım yüzünü. Yeni çıkmaya başlayan sakalları elime batıyordu ama bu hissi sevmiştim...
Eğilip boynuna öpücük bıraktım ve kalktım yataktan önce hızlı bir duş aldım. Üstümü giyip mutfağa geçtim tabi dün gece dağıttığımız salonu topladıktan sonra.
Ne sever bilmiyordum fakat omlet severdi kesin.
Önce masayı hazırladım ardından çay koyup omleti hazırlamaya başladım."Yavrum?" Arkamdan gelen uykulu sesiyle ona döndüm.
"Günaydın." Dedim ve ona yaklaşıp dudağına öpücük bıraktım. Elleri belimi kavradı.
"Günaydın güzeller güzelim." Dedi ve saçlarıma öpücük kondurdu.
Ah be bu adam kalbimi yerinden oynatıyordu!
"Hadi git duş al,ben de kahvaltıyı hazırlayım." Diyip ayrıldım. Alpay beni son kez öpüp banyoya gitti.
Omlet hazır olunca onu masaya koydum,çayları da doldurup masaya geçerken Alpay gözüktü.
"Gel hadi soğumasın." Dedim ve çayını koydum.
Ben de karşısına oturdum.
Omleti kesip ağzına attı ben ise heyecanla ona bakıyordum.Bana gülümsedi.
"Muhteşem olmuş yavrum eline sağlık.""Afiyet olsun." Dedim ve sohbet ederek kahvaltımızı yaptık.
Kahvaltıdan sonra etrafı toplamama yardım etti. Ben de kahve yaptım.
O sırada telefonu çaldı,müsade isteyip balkona çıktı. Annesiydi galiba çünkü bi annem sesi duymuştum.
Bir kaç dakika konuştu ve kapatıp yanıma geldi."Güzelim gitmem gerek,düğün var bugün biliyorsun."
Ah doğru ya!
"Tamam canım." Dedim ayağa kalktım onu yolcu etmek için.
Ayakkabılarını giydi ve uzanıp beni öptü."Görüşürüz." Dedim ama söyledikleri karşısında ağzım açık kaldı.
"Saat 18:00 gibi hazır ol güzelim ben seni almaya geleceğim." Diyip gitti.
Nasıl yani?
Beni de mi götürecek düğüne!?