"Çok özledim seni." Diye fısıldadı.
Kollarımı boynuna dolayıp Alpay'ı kendime çektim.
Derin bir nefes aldı."Hay amına koyayım,bu güzellik ne lan!?" Söylediklerine ikimizde gülümsedik.
"Hımm." Dedim.
"Hıhı." Diyip dudağıma öpücük bıraktı.
Belimi tek eliyle sardı ve yürümeye başladı. Ona ayak uydurup geriye doğru adımladım. Sırtım duvara çarptı. Başımı kaldırıp gözlerine baktım.
O gözleri beni ilk gördüğü gün gibi bakıyordu;şefkatle,merhametle,sevgi ile ve aşkla...+18
"Alpay,hadi." Dedim çünkü onu çok özlemiştim,onu hissetmeyi de.
Bunu bekliyormuş gibi pantolununu indirdi. Boxerına ben uzandım ve indirdim o eteğimi yukarıya kaldırıp kilodumu indirirken sikini okşuyordum.
"Benim güzelim ıslanmış mı?" Sesi çok tahrik ediciydi.
Penisini amıma sürttüm.
"Yavaş Aleyna!"
Bu durumda nasıl yavaş olunurdu ki!?
"Lütfen!" Diye mırıldandım.
Gözlerini gözlerimden ayırmadan sikini benim elimden aldı ve girişime dayayıp soktu. Bunu bekliyormuş gibi gülümsedim ve inledim.
"Oldu mu?" Diyip tekrar soktu sikini.
"Ahh Alpay!"
"Sikeyim Aleyna,amın yırtılacak lan!"
Hem küfrediyor hem de sikini içime işletiyordu ve bu hazzıma haz katıyordu.
Resmen uçuyordum ben!"Off seni her saniye siksemde bu am böyle dar olacak galiba!"
"Alpay!"
"Aşkım,güzelim gel yavrum!"
Bacaklarım tutmuyordu artık,sayamadığım kadar boşaltmıştı beni. O da gelecekti,siki duvarlarımı çok zorlamaya başladı.
"Siktir!" Dedi ve akıttı döllerini amıma.
Düşecek gibiydim beni iyice sardı,bütün ağırlığımı ona bıraktım."Gel güzelim,gel güzel gözlüm." Diye fısıldayıp beni kucağına aldı. Sokuldum ben de koynuna.
"Küçük kedi seni."
Söylediklerine güldüm ve gözlerimi kapattım.
Ev ne demek bilmiyordum ben ama bu adam bana yabancı olan kelimeleri öğretiyordu ki rahatlıkla bunu söyleyebilirdim;Alpay benim evimdi...