Jisung meraklı bakışlarını arkadaşına çevirdi. "Neymiş o haber?"
Seungmin heyecanla konuştu. "Paris projesi varmış. İki mimarı oraya yollayacaklarmış. Düşünsene sen ve Minho hyung'u seçiyorlar." Umut dolu bakışlarla diğer arkadaşlarına baktı."Olabilir mi ki?""Olabilir niye olmasın ki. Şimdi ki toplantıda kimlerin gideceği seçilecekmiş."
"Ay çok heyecanlandım." Jeongin ve Seungmin arkadaşlarının tatlı heyecanına gülerken, Hyunjin nereden baksan yapmacık olduğu anlaşır bir şekilde gülümsüyordu. Jisung bunu pek takmadı. Çünkü Minho dan pek haz etmediğini biliyordu. Garsonlar gelmiş ve gelen yemeklerini yedikten sonra biraz zaman geçirmiş ve geri şirkete dönmüşlerdi.
Toplantıya çok az zaman kaldığı için masalarına geçmeden toplantı odasına geçtiler. Diğer çalışanlarda vardı burada. Hyunjin ve Jisung yan yana otururken ,Jeongin ve Seungmin boş buldukları bir yere oturmuştu. Minho da gelmiş ve tam Jisung'un karşısına oturmuştu. Yanında da Miyeon vardı.
Bir süre sonra ise patronları geldi. Geldiği gibide direk konuya girip konuşmaya başladı. "Paris'te ki ünlü model Kim Jisoo yakında evleneceği için evini dekorasyon ettirmek istiyor..."
Adam detayları anlattıktan sonra seçtiği kişileri söyleyecekti. "İşinde gayet başarılı olan Han Jisung ve Lee minho'yu seçtim. Yarın Paris'e gideceksiniz ve 15 gün kalacaksınız. Siz sadece planları hazır edeceksiniz. Geri kalanları oraya gönderdiğimiz mimarlar halledecek. Umarım güzel sonuç elde edersiniz. Size güveniyorum."
Jisung ve Minho'nun bakışları birbirine kaydı. Minho bakışlarını çektiğinde, Jisung yarım ağız sırıtıyordu. Miyeon ise Jisung yerine kendisi değil diye somurtmuş mızmızlanıyordu.
Toplantı bittikten sonra herkes işinin başına döndü. Jisung masasına geçip kıkırdadı. Yan tarafında oturan arkadaşına döndü. " İşte bu ya." Demiş ve masasının üzerinde ki çizimleri hallederken, Hyunjin gözlerini devirmek istese de kendine engel oldu.
"Jisung." Jisung tekrar bakışlarını arkadaşına çevirdi. "Efendim Hyun."
Hyunjin konuşmak için dudaklarını oynattı. " Bir erkekte beğeneceğin şey ne?" Jisung soruya şaşırsada yanıtladı. "Bir erkekte beğeneceğim şey kesinlikle dudak piercingi olurdu. Neden bir anda sordu.""Piercing peki, yok öylesine sordum."
İlk iki kelimeyi kendi duyacağı şekilde söyleyip devamını Jisung'un da duyacağı şekilde söyledi.Mesaileri bitme zamanı geldiğinde Jisung telefonundan saate baktı. Mesaisi bitmişti. Masasını toparlayıp çizimlerini kilitli çekmecesine koyup ayaklandı. "Benim mesaim bitti .Senin ki de bittiyse birlikte gidelim."
Hyunjin kafasını sallayarak onayladı."Benimki de bitti." İkiside çıkışa yönelmiş otoparka gittiler. O sırada Minho gelmişti. "Jisung birlikte gidelim mi?"
"Ah Hyunjinle gidecektim ama." Hyunjin de Jisung'un kolunu tutup kendine çekti. "Evet." deyip destekledi onu. Minho'nun bakışları Hyunjin'in Jisung'u tutan eline kaydı ve kaşlarını çattı. "Pekala evde görüşürüz o zaman."
"Görüşürüz hyung." Minho gözden kaybolunca Jisung da Hyunjin'e döndü ona gülümseyip Hyunjin'in arabasına bindiler. Hyunjin arabasının üstünü açtı ve arabayı çalıştırdı. "Evine mi bırakayım yoksa bir yerde takılır mıyız?"
"Hmm eve gitsem iyi olur. Çünkü bavulumu hazırlamam lazım."
"Tamam o zaman."
Vardıklarında Jisung arabadan inmeden önce arkadaşının yanağını öptü. Geri çekildiğinde Hyunjin gülümseyip göz kırptı. Arabadan inip apartmana girdi. Merdivenlerden çıktıktan sonra nefes nefese kapıyı açtı.
Odasına girip dolabından pijama takımı çıkarıp giydi. Şort ve askılı bir pijama takımıydı. Ardından dolabının üstünde olan valizini alması gerekiyordu ama boyu kısaydı. Zıplayıp almaya çalıştı ama alamadı. Minho'nun odasına önüne gelip kapıyı açtı. Minho da valizini hazırlıyordu. "Hyung valizim dolabın üstünde boyum yetmiyor alabilir misin?"
"Geliyorum." Ayağa kalkıp önden giden Jisung'u takip etti. Dolabın üstündeki valizi alıp yere indirdi. " Al bakalım." Jisung gülümsedi."Teşekkür ederim hyung."
"Rica ederim." Deyip odadan çıktı. Jisung da valizinin içini doldurmaya başladı.
_________________________________________
Oy verip yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürler umarım beğenirsiniz 😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Xoxo Kisses Hugs Minsung ✓
RomanceMinho ve üvey kardeşi Jisung. Femsung!! Mpreg!! Başlama tarihi:24.07.2023 Bitiş tarihi:27.01.2024