1.4

3K 378 114
                                    

Önceki bölümü okuduğunuza emin olun 😽😽

_________________________________________

İzledikleri korku filmi bittikten sonra saatin gece biri göstermesiyle çoğu kişinin uykusu gelmişti. Jisung kafasını yasladığı Hyunjin'in omzunda uyuyakalmıştı

Felix ve Jeongin ise zaten ikiside normalde geç saatlere kadar  uyumadıkları için hâlâ uykuları yoktu ve bu yüzden sohbet ediyorlardı.

Changbin kendi halinde uyuklayıp duruyor, Chan ve Seungmin ise flörtleşiyorlardı.

Minho kafasını çevirdiğinde uyuyan Jisung'u görünce ayağa kalkıp yanına gitti. Kollarını Jisung'un boynundan ve bacaklarından geçirerek kucağına aldı.

Açık olan kapıdan içeri girip yatağın üzerine dikkatli bir şekilde yatırdı. Bakışlarını Jisung'un yüzünden çekemedi. Hafif aralık kiraz rengi dudakları ve pembe tombul yanaklarıyla çok güzeldi. Han Jisung çok güzeldi.

Yüzündeki gülümsemeyle eğilerek yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu. Biraz daha durduktan sonra odadan çıktı. Salonun boş olmasıyla herkesin çoktan gittiğini anlamıştı.

Kendi odasına gidip yarın ki iş gezisi için valizini hazırladı. İşi bittiğinde yorgunlukla yatağına yatıp uykuya daldı. Yeni bir proje vardı kendisi ve bir kaç kişi daha gideceklerdi. Ama daha Jisung'a söylememişti gideceğini.

Jisung sabah bulanan midesiyle uyanmıştı. Banyoya gidip kustuktan sonra işini halledip odasından çıktı . Ama valizini sürükleyen bir Minho beklemiyordu. "Nereye gidiyorsun?" Şaşkınca sordu. Minho ona bakıp yanıtladı. "2 ay sürecek bir proje var onun için."

"2 ay mı çok değil mi?" Minho'dan o kadar süre ayrı kalmak istemiyordu ki o. "Bir yetimhaneyi projesi bu yüzden uzun sürecek."

Kapının çalmasıyla Jisung bakışlarını Minho'dan çekip kapıyı açtı. Sabah sabah kim bu ya diye düşünen Jisung karşında Miyeon'u görmesiyle içeri girmesi için kenara geçti. Miyeon Minho'nun üzerine resmen atlamıştı. Kapıyı kapatıp mutfağa gitti.

Kapının açılıp kapanmasıyla onların gittiğini anladı. Daha Minho'ya söyleyememişti bile. Tepkisinden korkuyordu ve onu kaybetmek istemiyordu. Söyleme işi 2 ay daha ertelenmişti. Derin bir nefes verip kahvaltı hazırladı.

Tost yapıp portakal suyu içerek karnını  doyurdu. Şirkete gitmek için üzerini değiştirmeye odasına gitti. Hazırlandıktan sonra parfümünü sıkıp evden çıkıp şirkete gitti.

Bugün doktor randevusu vardı. Bu yüzden çok heyecanlıydı. Hastaneden çıktıktan sonra da bebeğine kıyafet almaya gidecekti. Dört aylık olmasına az kalmıştı.

Şirkete geldiğinde arkadaşlarının yanına gitti. "Jisung bizde gelelim çıkışta seninle. " Seungmin'in dediğini onayladı. "Olur. "

"Minho'ya söyleyemedin dimi hala?"
Jisung'un gülüşü düşmüştü. "Evet, korkuyorum tepkisinden."

"Bu nereye kadar devam edecek. Jisung illa öğrenecek."

"Bide 2 ay için proje de var."

"Çüş amk bebek 6 aylık olunca öğrenecek." Hyunjin şaşkın bir ifadeyle konuştu.

"2 ay sonra Jisung söylemese de karnı büyüyeceği için zaten anlayacak." Deyip devam etti Seungmin. "Önceden söylemeliydin."

Jisung artık sinirleniyordu. "İkide birde söylemen gerekiyordu deyip durmayın bende biliyorum zaten."

Jeongin elindeki kahveden içti. "Minho hyung öğrendiğinde vereceği tepkiyi çok merak ediyorum."

"Umarım kötü bir tepki vermez."

***

Jisung arabasının kapısını açıp oturdu. Hyunjinle Jeongin ben öne oturacağım kavgası yapınca Seungmin öne oturmuş ve kavga son bulmuştu.

Jisung pekte uzak olamayan hastaneye doğru arabayı sürdü. Seungmin telefonunu arabaya bağlayıp şarkı açmıştı. Dinledikleri şarkıya eşlik ederek varmışlardı. Hastaneye girip doktorun odasını bulup orada ki koltuklara oturup sırasının gelmesini bekledi.

Stresle ayağını sallayıp duruyordu. Bir süre sonra sıra kendisine gelince peşinde arkadaşlarıyla birlikte odaya girdiler. "Şöyle geçin." deyip eliyle gösterdi. Jisung kafasını sallayarak onaylayıp uzandı. Sweatshirtü yukarı sıyırdı. Doktor da bir yandan soru soru sorarak jeli döküp aleti gezdirdi.

"Evet, bebeğiniz oldukça sağlıklı. Hiç bir problem yok ve çok güzel bir kızınız olacak tebrik ederim." Jisung'un gözü dolmuştu. Jeongin çığlık atmamak için kendini zor tutarken, Seungmin de onun gibiydi. Hyunjin ise dramatik hareketler sergiliyordu. Doktorun dediklerini dinleyip işleri bitince çıkmışlardı hastaneden.

________________________

Umarım beğenmişsinizdir

Hayalet okuyucu olmazsanız sevinirim

Neyse bb

Xoxo Kisses Hugs Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin