1.1

3.2K 346 167
                                    

"Seungmin." Titreyen sesiyle konuşurken, Seungmin diğer eliyle arkadaşının yanağına koyup akan göz yaşlarını sildi. " Söyle bebeğim dinliyorum."

"Ben hamileyim." Seungmin şaşırsa da onu daha fazla üzmemek için üstelemedi. "Bebeğini istemiyor musun?" Jisung, Seungmin'in kızacağını düşünüyordu. Sakin tavrını beklemiyordu. "İstiyorum ama Minho ister mi zannetmiyorum. Kabul etmeyecek."

"Olsun etmesin biz yeteriz ona."

"Biliyorum ama ben onunda olmasını istiyorum."

"Peki ona ne zaman söyleceksin?"

"Bir kaç güne? Belki?"

"Onun da öğrenmesi hakkı. Kabul etmese de bilmeli."

"Haklısın kendimi hazır hissettiğim zaman anlatacağım."

"Sen nasıl istersen."

"Acıktınız mı?" bebeği de belirtmesi Jisung'u güldürdü.

"Evet."

"Tamam kafeteryaya gidelim."

Seungmin Jisung'un kalkmasına ve yürümesine yardım etti. Kafeteryaya girdiklerinde Jisung ağrısı olduğu için cam kenarı bir masaya gidip oturdu. Seungmin ikisinde yiyecek bir şeyler alıp geldi. "Minhoları gördün mü?"
Jisung merakla etrafına bakındı.
"Hayır burada mı ki?"

"Evet hatta sana bakıyor."

"Nerde?"

"Üç masa arkada."

Seungmin'in dediği yere baktığında Minho'yla gözleri buluşunca gözlerini kaçırıp önüne döndü. "Gördüm."
Minho kalkıp yanına geldi. "Jisung iyi misin bir şeyin var mı?" Telaşlı görünüyordu. "Hayır yok iyiyim sadece ayağım burkuldu o kadar, sen?"

"Bende iyiyim."

Biraz daha soru sorduktan sonra Jisung'un iyi olduğunu anlayınca arkadaşlarının yanına istemese de geri dönmüştü Minho.

. . .

Sabah, çıkış işlemleri halledip hastaneden çıktılar. Hyunjin ve Jeongin onları arabada oturmuş bekliyorlardı.
Onlar da arabaya binince Jisung'un evine gittiler.

Jisung anahtarı yanında olmadığı için kapıyı çaldı. Changbin açmıştı. Demek ki Hyungu çoktan dönmüştü. "Jisung nasıl oldun?" Jisung gülümsedi. "iyiyim hyung." İçeriye geçti. Arkadaşları onu dinlenmesi için rahat bırakıp gelmemişlerdi. Salonda da Minho'nun arkadaşları vardı.

Kendi odasına girip kıyafet çıkarıp banyoya gidip banyo etti. Üzerini giyindikten sonra yatağına oturup telefonunu eline aldı. Bebeği için doktor randevusu aldı. Yarın sabahtı randevu. Kapısı çalınca girmesini söyledi. Minho kafasını kapıdan uzatıp sordu. " Yemek yaptım yiyecek misin?"

"Olur acıkmıştım. " Kalkıp Minho'yu takip ederek mutfağa gitti. Arkadaşları gitmiş olmalıydı şimdiye kadar . Kimse yoktu. Ayağı burkulmuş olduğu için biraz ağrı yapmıştı. Sandalye çekip oturdu masaya.

Minho da çorbayı Jisung'un önüne koydu. Kendine de koyduktan sonra o da oturdu. Jisung kaşığı ağzına götürüp yudumladıktan sonra bulanan midesiyle yüzünü buruşturdu. Bir kaç gündür de arada midesi bulanıyordu ve o zamanlar sebebini anlanmasa da şimdi anlıyordu.

Onun yüz ifadesini gören Minho beğenmediğini düşündüğü için üzüldü. "Beğenmedin mi?"
Jisung yanlış anlaşılmasıyla telaşla konuştu. "Hayır beğendim güzel olmuş. Sadece midem bulandı." Yapmacık olduğu belli bir gülümsemeyle söylediğinde , Minho tek kaşını kaldırarak ona baktı ve sonra önünde ki yemeğine döndü.

Yemeğini yedikten sonra mutfağı beraber mutfağı toplayıp salona geçtiler. İzleyecek film bulmuşlar izliyorlardı. Kapı zilinin çalmasıyla birbirlerine baktılar. "Birini mi bekliyordun?"

"Hayır sen?" Jisung şaşkınca yanıtladı. "Bende beklemiyorum." Minho kalkıp açtı kapıyı. Ardından Miyeon'nun cırtlak sesini duymasıyla tam kalkıp odasına gidecekken Miyeon salona girmişti. "Ay Jisung geçmiş olsun." demişti hüzünlü bir sesle. "Teşekkür ederim." deyip geçiştirdi.

Miyeon ve Minho da otururken Jisung onların vıcık vıcık hallerini görmek istemediği için kalkıp odasına gitti. Sol ayak bileğinde ki sargıyı çözüp krem sürdü ve tekrar sardı. Biraz da olsa ovunca ağrısı dinmişti. Saat dokuz olsa da uykusu gelmişti. Yatıp uyudu.

Sabah kalkıp heyecanla randevu için hazırlandı. Tişört ve pantolon giyip çıktı. Yarım saatte de varmıştı hastaneye. Doktorun odasını bulup randevu saatini bekledi. Kapıda yazan Kim Sunoo yazısından gözlerini çekip odadan çıkan hamile kadın ve kocasını görünce üzüldü. Çünkü yanında kimsesi yoktu.
Sıranın kendisinde olmasıyla içeriye girdi.

Doktor yüzünden düşmeyen gülümsemeyle konuştu.
"Şöyle geçin lütfen." deyip sedyeyi gösterdi. Jisung uzanıp tişörtünü yukarı sıyırdı. Karnına dökülen soğuk jel ve cihazdan sonra doktor tekrardan konuştu. "Evet gayette sağlıklı. Yaklaşık 1 aylık." Cihazı çektikten sonra peçete verdi. Jisung karnını silerken doktor bebeğin ultrason görüntüsünü verdi ve konuşmaya devam etti.

"Erkek olduğun için kadınlara göre daha çok zorlanacaksın. Kendini sakın yorma. Düşük yapma ihtimalin yüksek. Verdiğim vitaminleri kullan. Ayda bir kontrole gel." doktor elinde ki reçeteyi uzattı. Jisung reçeteyi alıp teşekkür edip çıktı hastaneden .Eczaneye uğrayıp vitaminleri aldıktan sonra evine döndü.

_________________________________________

taslaktakiler bitince çabuk yb gelmeyebilir 🤧

çünkü üni sınavlarına çalışmam gerekiyor boş zamanım olmuyor 😿

Umarım beğenmişsinizdir 😽

Xoxo Kisses Hugs Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin