1.5

3K 350 190
                                    

2 ay sonra

Jisung şirkette çalışmayı bıraktığından beri şuan ki gibi bebeği için alışveriş yapıyordu. Elinde ki poşetlerle çok yorulmuştu. Oturacak bir yer bulunca hemen oturup soluklandı. Çantasından suyunu çıkarıp içti. Biraz dinledikten sonra ayağa kalkıp eve doğru yürüdü.

Kısa sürede apartmana varmıştı. Asansöre binip kat numarasını tuşladı. Asansörden durunca cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. Aldığı poşetleri koltuğa bırakıp odasına gitti. Dolabından rahat pijama takımı çıkarıp banyoya gitti. Banyo ettikten sonra üstünü giyip salona gitti.

Aldığı poşetlere bakarken eczaneden aldığı çatlak kremini çıkarttı. Tişörtünü yukarı sıyırıp kocaman olmuş karnının çatlak yerlerine sürdü. Kremi sehpaya koyarken diğer poşetlere baktı. Küçücük olan tulumu eline alıp baktı.

Diğer elini karnına koyup okşadı yüzündeki gülümsemeyle . Başka poşetten de küçük çoraplar çıkmıştı. Kapının çalmasıyla çorapları koltuğa koydu ve yavaşça kalktı. Paytak adımlarla açtı kapıyı. Hyunjin içeri dalıp kendini koltuğa attı. Jisung ona göz devirirken diğerleri de içeri geçmişti.

Hyunjin oturduğu yerde poposuna bir şey değmesiyle çığlık atıp kendini yere attı. Seungmin onun kafasına vurup konuştu. "Ne bağırıyorsun salak."
Hyunjin hiç onu aldırış etmezken koltuğun üzerinde ki çorapları alıp parmağına geçirdi. "Bu ne lan küçücük parmağım sığmıyor." Jisung onun elinden çorabı aldı. "Ya o kızımın çorabı."

"Sen hâlâ isim bulamadın mı?" Jeongin elinde ki tepsiyle mutfaktan çıkıp meyve suyu dağıttı herkese."Minho'nun isim koymasını istiyor." Seungmin Chanla mesajlaşırken söyledi. Sinirle telefonunu kapatıp fırlattı telefonunu.
"Ne dedi de Chan böyle sinirlendin."

"Kaç ay geçti hâlâ çıkma teklifi etmiyor. Acaba artık istemiyor mu beni?" Gözleri dolmuştu. Jisung dayanamayıp Seungmin'e sarıldı. "Ya ağlama hazır değildir belki."

"Off bilmiyorum ya." Deyip göz yaşlarını sildi. Jisung Seungmin'in yanağını öpünce Seungmin gülümsemişti. Hyunjin ortamı bozdu. "Ben çok acıktım." Herkesin bakışları ona dönerken omuz silkip mutfağa kaçtı. "Cidden bende acıktım." Jeongin kalkıp Hyunjin'in peşinden gitti .

Seungmin Jisung'un kalkmasına yardım edip onlar da mutfağa geçtiler. Ama köfteleri gömen Hyunjin ve Jeongin görmeyi beklemiyorlardı. Dolapta hazır olan yemekleri ısıtıp masayı hazırlayıp yemeklerini yediler.

Mutfağı topladıktan sonra geç olduğu için evlerine dağılmışlardı. Jisung da su içmiş ve yatağına uzanmıştı. Bu sıralar bebeği çok hareketliydi. Karnına giren sancıyla inledi. Elini acıyan yere koyup ovuşturdu. İki aydır Minho'yu görmüyordu. Çok özlemişti. Telefonunu alıp aradı. Bir süre sonra açılan telefonla konuştu. "Hyung."

"Jisung bir şey mi oldu." Arkadan şarkı sesi ve Miyeon'un sesi geliyordu. Demek ki bara gitmişlerdi. Gözlerini sımsıkı kapattı, yutkunup konuştu. "Yok olmadı sadece özledim artık ne zaman döneceksin?" Minho yarın dönecekti ama sürpriz yapmak için söylemedi. "Bilmiyorum burada işimiz daha uzayabilir." Jisung ağlamaklı sesle mızmızlandı. "Gerçekten mi?"

"Evet hem bende seni çok özledim."

"Dön artık." Miyeon Minho'nun elinden telefonu çekip aramayı sonlandırmıştı. Bu yüzden Jisung'un son dediğini duyamamıştı. Jisung yüzüne kapanan telefonla daha da çok üzülmüştü. Minho sinirle Miyeon'a baktı. "Lanet kız sülük gibi yapıştın bana bırak artık peşimi."

Miyeon yüzünde ki pis sırıtışla kollarını Minho'nun boynuna dolarken cevapladı . "Sevgilim beni bırakırsan ne olur çok iyi biliyorsun tekrar açmayalım bence bu konuyu."

Minho boynunda ki kolları çekerek sertçe sıktı. "Anlamıyor musun ben seni hiç bir zaman sevmedim ve sevmeyeceğim." Miyeon gülümsemesini silip dişlerini sıktı. "O sürtük yüzünden beni istemiyorsun o olmasaydı sende beni severdin."

Minho Miyeon'un çenesini tutup sıktı. "Bir daha Jisung'a sürtük dersen seni mahvederim duydun mu beni?" Miyeon'un ona cevap vermemesiyle bağırdı. "Duydun mu beni?" Kafasını sallayarak onayladı. Sinirle terk etti mekanı.

Kaldığı otele gidip zaten çoktan toplamış olduğu valizini kapının kenarına koyup yatağına yatıp uykuya daldı.

***

Jisung koltuğa oturmuş nutellasını kaşıklıyordu. Ağzı yüzü çikolata içinde kalmıştı. Kapı çalınca şaşkınca kalkıp elini yüzünü yıkadı. Kimseyi beklemediği için kimin geldiğini bilmiyordu. Tabi kapıyı açınca karşısında Minho'yu görmeyi beklemiyordu. "Minho?"

_______________________

Ayyy sizce Minho öğrenince ne tepki verecek😼

Minho neden miyeon dan ayrılamıyor
Kimse böyle bir şey beklemiyordu dimi
🙀

Bide bebişin adı ne olsun 😺

umarım beğenmişsinizdir

neyse bb

Xoxo Kisses Hugs Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin