1.9

2.9K 386 234
                                    

Bu bölümde çok zaman atlaması olacak o yüzden dikkatlice okuyun!!! 😽

_____________________

Gece geç saatler olunca diğerleri evlerine dönmüştü. Jisung Seungmin'in uyumasını bekledi. Onlara gideceğini söyleyecek yüzü yoktu. Bu yüzden bir not bırakıp gidecekti.

Burada zaten az eşyası olduğu için valizini hemen topladı. Üzerini giyinip hazırlandı. Son kez Seungmin'in odasına girdi. Mışıl mışıl uyuyan Seungmin'e yaklaştı. Yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu uyanmasın diye.

"Özür dilerim." Dedikten sonra hızla evden çıktı. Havalimanına gidip pasaport işlemlerini hallettikten sonra uçuş saatini bekledi.

***

Üç aydır Japonya'daydı. Artık kızı dokuz aylık olmuştu. Ara ara giren sancılar onu çok zorluyordu. Zaten daha önceden Minho'yla beraber Japonya'ya çok kez geldikleri için burayı biliyordu zaten.

Bir apartman dairesine yerleşmişti. Şuan kızı için hazırladığı odada son eşyaları yerleştiriyordu. İşi bittikten sonra mutfağa gidip pişen yemeğin altını kapattı.

Yemeğini yiyip dinlenmek için odasına gitti. Yatağına yavaşça uzanıp elini artık  kocaman olmuş karnının üzerine koydu. Her an doğum yapabilirdi. Bu yüzden korkuyordu. Sonunda kızının adına karar vermişti Hwa Young koyacaktı.

Üzerine battaniye örtüp gözlerini kapatıp uyudu. Sabah karnına giren sancıyla uyanmıştı. Bacakları arasında hissettiği sıvıyla suyunun geldiğini anladı.

Aceleyle dikkatli bir şekilde kalkıp doğum için hazırladığı çantayı alıp taksiye bindi. Sancıların çoğalmasıyla çığlık atarken şoföre de zor anlar yaşatıyordu. Eli ayağına dolanan şoför telaşla onu hastaneye getirdi. Hemen doğuma alınmıştı.

***

Daha bir kaç günlük olan kızının ağlayışıyla uyandı Jisung. Küçücük bebeğini kucağına aldı. Küçük bebek çabucak sakinleşmişti. Mutfağa gidip biberonda mama hazırladı. Salona geçip koltuğa yatırdı Hwa Young'u. İştahla mamasını yiyen kızına gülümsedi Jisung. Parmağıyla nazikçe okşadı yanağını.

Bütün çektiği acılara deymişti. Sonucunda çok güzel bir kızı olmuştu. Eğer ki o gün kızı ölseydi yaşayamazdı. O günü hiç yaşanmamış gibi sayıyordu. Miyeon dan şikayetçi olmuş ve hapis cezası almıştı. Minho ise onu çok özlüyordu. Ama geri dönemiyordu, yapamıyordu.

Eninde sonunda geri dönecekti ama o zamana kadar burada durup kafasını toplayacaktı. Arkadaşlarıyla arada bir konuşuyordu. Hwa Young'u göstermişti onlara. Minho kaç kez Japonya'ya gelmişti ama adresi bilmediği için yerini bulamıyordu. Jisung'u telefonla arayıp durmuştu ama yine ulaşamamıştı ona.

Şuan ise çok kötü bir durumdaydı Minho. Yaşayan bir ölü gibi. Bazen nefes bile alamadığını düşünüyordu.
Sadece onların geri gelmesini bekliyordu umutla.

Mamasını bitiren Hwa Young'u kucağına alıp gazını çıkartıp uyuttu. Daha çok küçük olduğu için kendi yatağına yatırıyordu. Kızının yanına yatıp onu izlerken uyuyakaldı.

***

Hwa Young iki yaşına girmişti. Jisung kucağında ağlayan kızının alnına dudaklarını bastırdı. Ateşi çok yüksekti. Jisung korkuyla ateş düşürücüyü bulup içirdi. Ardından ılık bir banyo yaptırdı.

Sürekli ağlayan Hwa Young'a dayanamıyordu. Onun da gözü dolmuştu. Hwa Young'u giydirip uyuttu. Gece geç saat olduğu için kendisi de çok yorulmuştu artık. Hemen uyumuştu.
Sabaha kadar uyanıp ateşi yükseldi mi diye kontrol edip durdu.

Sabah uyanan Hwa Young kendi kendine sesler çıkararak Jisung'un yüzünü elleriyle oynuyordu. Jisung her sabah olduğu gibi yüzünde ki parmaklarla ve kulağında ki kızının sesiyle uyanmıştı. Gözlerini açıp kıkırdadı. Oturur pozisyona geçip kucağına aldı.

Düne göre daha iyi gözüküyordu. Kucağında ki kızıyla konuşa konuşa mutfağa gidip mama sandalyesine oturttu. İki yaşında olduğu için tek tük kelimeler söyleyebiliyordu. Kızına sebze çorbası yaparken bir yandan kendine de kahvaltı hazırladı.

Yemeklerini yedikten sonra Hwa Young'a bir kaç oyuncak verip oyanlamasını sağladıktan sonra kendisi de girdiği şirketin projelerini yapıyordu. Hwa Young çok uslu bir bebek olduğu için çok sorun çıkarmıyordu Jisung'a.

Görev aldığı projelerde gayette başarılı olduğu için çoğu kişi tarafından bilinen ünlü biri olmuştu bu süre içerisinde. Bildirim gelen telefonunu eline aldığında ana ekran yaptığı Minho'nun fotoğrafını görünce bir an duraksadı. Ne çokta özlemişti onu. Dolan gözlerini kızına çevirdi. Tıpatıp aynı Minho'ya benziyordu.

Artık Onsuz dayanamıyordu. Haftaya uçak bileti aldı Kore'ye geri dönme zamanı gelmişti artık.

____________________________________

Bir önceki bölüme gelen yorum ve oy azlığı şaka mı?!?!?!?
Lütfen oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. Oy ve yorum yoksa maalesef yb de yok 😿

Hwa Young sizce Jisung'a anne mi desin baba mı emin olamadım. Çünkü bu ficde Jisung feminen olduğu için anne desin diye düşünüyorum.

Anne desin diyenler👉

Baba desin diyenler👉

Fikirleri alalım.
Neyse bb 😽😽

Xoxo Kisses Hugs Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin