0.7

3.7K 349 128
                                    

Valizini açıp dolabına yöneldi. Bir kaç etek , şort , tişört , eşofman ve üşürse diye hırka koydu. Makyaj çantasını ve kişişel eşyalarını ve bir kaç ayakkabı koyduktan sonra hazırdı valizi. Valizini kenara çekip yarın gitmeden önce giyeceği kıyafetleri seçti.

Deri etek ve bluz seçti. Onları pufun üstüne koyup kendini yatağa atıp uyumak için gözlerini kapadı.

Sabah olduğunda seçtiği kıyafetleri giyip hazırlandı. Valizini alıp çıktı odasından. O sırada Minho da odasından çıkmıştı. Saat 10 da uçak kalkacaktı ve saat 8 di. Hemen giderlerse yetişebilirlerdi. "Gidelim mi?"

"Olur."

Apartmandan çıkıp arabaya bindiler. Bir saatin ardından varmışlardı havalimanına. Pasaport işlemlerini halledip atıştırmalık bir şeyler yiyip karınlarını doyurdular. Uçağın kalkacağına dair anons edildikten sonra uçağa bindiler.

"Sungie sen cam kenarına otur olur mu?"

"Olur."

Jisung cam kenarına geçip oturdu. Onun yanına da Minho oturdu. Minho'nun neden öyle dediğini biliyordu. Çünkü hyungunun yükseklik korkusu vardı ve Jisung'un cam kenarına oturmayı sevdiğini biliyordu.

Kulaklığını ve telefonunu çıkarıp şarkı dinlerken uçağın kalkmasıyla elinin Minho tarafından tutulduğunu hissetti.
Minho korkudan gözlerini sımsıkı kapatıp Jisung'un elini tutuyordu. Minho'ya döndü. "Hyung bana bakar mısın?" Minho tek gözünü açıp ona baktı. Jisung kıkırdamak istesede dudaklarını dümdüz yaptı.

"Bir şey olmayacak korkma." Deyip diğer elini Minho'nun ensesine koyup kendi omzuna yatırdı onu. "En azından biraz da olsa uyu." Minho kafasını Jisung'un boynuna sokuldu daha çok. Jisung ensesine değen saçlar ve sıcak nefes huylandı. İstemeden dudaklarından kıkırtı kaçtı. Minho'ya baktığında dudaklarının gerildiğini gördü. Aradan geçen dakikalar sonra ise Minho'nun uyuduğunu anladı.

                                 . . .

Uzun uçak yolculuğundan sonra 15 gün boyunca kalacakları otel odasına geldiler. Jisung valizini bir kenara itip üzerini değiştirmeden kendini yatağa attı. Minho'yla aynı odada kalcaklardı. Eteği yukarı doğru açıldığından ince bacakları ortadaydı. Minho bakışlarını bacaklardan çekmekten zorlansa da kendine engel oldu.

Üzerini değiştirip rahat şeyler giyip balkona çıktı. Cebinden sigarasını çıkartıp yaktı. İnce dalı dudakları arasına alıp derin nefes çekti. Jisung da kalkıp siyah eşofman ve beyaz crop giydi. Gözleri Minho'yu ararken balkon kapısının açık olduğunu gördü ve oraya adımladı. Minho balkonda oturmuş sigara içiyordu. Yanına vardığında Minho'nun elinde ki sigarayı alıp zehirli dumanı içine çekti.

Minho kadar çok olmasa da kendiside arada içiyordu sigara. Minho yeni sigara çıkarıp yaktı ve dudakları arasına aldı. Zehir ciğerlerine işlerken yavaşça dumanı üfledi.

"Yarın proje için evi görmeye gideceğiz." Minho kafasını sallayarak onayladı. " O halde bugün işimiz yok."
Jisung kollarını balkon demirlerine yaslamış etrafına bakınmıştı. "Evet."
Eyfel kulesinin karşısında bir oteldi. Buradan oldukça yakın görülüyordu.

                                . . .

Akşam yemeği saatlerinde otelin restoranına gidip Eyfel kulesinin karşısında ki masaya oturdular. İkisinin de üstünde oldukça şık kıyafetler vardı.

Mumun ışığı ve çok az bir aydınlatma vardı. Jisung kırmızı şarap dolu bardağından bir yudum alıp dudaklarını yaladı.

Minho'nun bakışları saniyelik olarak dudaklarına kaydı. Son zamanlarda pek bir bakar olmuştu Jisung'a. Kafasını iki yana sallayarak önüne döndü.

Jisung tabağında ki az pişmiş etten bir parça ağzına atıp çiğnerken gözlerini kapatmış beğendiğine dair mırıltılar çıkarmıştı. "Harika." Onun haline Minho kıkırdadı.

Yemek yedikten sonra odalarına çıkmışlardı. Jisung arkasından gelen Minho'ya dönerek konuştu. "Hyung dışarıya çıkıp gezelim olur mu?"

"Olur."

Geldikleri gibi geri odadan çıkıp asansöre binip giriş çıkışın olduğu kata indiler. Jisung gezmeyi çok sevdiği için heyecanla ilerlerken ileride gördüğü ve göz göze geldiği bedenle şokla olduğu yerde duraksadı.

_________________________________________

Helllooooo 😾

Bölüm gecikti biliyorum ama okunma az olunca yazma hevesim kaçıyor 😿

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😻

Xoxo Kisses Hugs Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin