16. BÖLÜM

865 95 5
                                    


SELAMLARR

NASILSINIZ? İYİ MİSİNİZ?

SİZLERDEN KİTABIMI OYLAMANIZI (YILDIZLAMANIZI) VE YORUM YAPMANIZI İSTİYORUM. SİZLERİN YAPACAĞI YORUMLAR, KİTAP HAKKINDAKİ OLAN DÜŞÜNCELERİNİZİ VS BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ÖNEMLİ VE ÇOK DEĞERLİ🪐✨






2 hafta...
O günün ardından koskoca 2 hafta geçmişti.

Ben o süreçte neredeyse bütün günümü Ateş ile geçirmiştim. Birlikte bir çok vakit geçirmiştik.

Gündüzleri hava çok sıcak olduğu için denize gidip yüzüyorduk mesela. Akşam vakitleri bir çarşı turu, avm gezintisi ve sinemaya falan gitmiştik.

Bugün yine Ateş ile buluşacaktık. Hava yavaşça kararmaya başlarken ben saçımı ve hafif makyajımı yapmış dolabımın önünde durup kıyafet seçmeye çalışıyordum.

Aslında gözüm ilk başta şortlarıma gitse de ilk defa buz pateni yapacağım ve düşüp bir yerlerimi morartma ihtimaline karşı elime siyah taytım'ı aldım. Üzerime yine siyah, kısa kollu bir crop giyinip makyaj masama geçtim ve at kuyruğu olan saçımın tokasını tekrar sıkarak düzelttim. Siyah bez çantamı alıp çıkacağım sırada boy aynamın önüne geçerek birkaç fotoğraf çektim.

Ben fotoğraf çekmeye devam ederken Ateş evden çıktığına dair mesaj atınca bende ona aynı şekilde cevap verdim ve hızla evden çıkıp arabama bindim.

Telefonumdaki konumdan geldiğimi belirten işaret çıkınca arabamı uygun bir yere park edip çantamı alarak indim. Kapıları kilitleyip buz pateni yapacağımız yere gelince Ateş'in çoktan geldiğini ve kapıda beklediğini gördüm. Yanına vardığımda kısa bir selamlaşma fastından sonra içeriye girdik.

Bizi girer girmez biri karşılamıştı ve Ateş onunla bir sohbete dalmıştı. Adam en sonunda pistin önüne geldiğimizde durmuş ve ona dönmemizi sağlamıştı. Benimde varlığımı 'sonunda!' fark ederek kendini tanıtma gereksinimi duymuştu neyse ki!

"Öncelikle merhaba, ben Soner. Buz pateni konusunda size yardımcı olacak olan görevliyim." diyerek elini bana doğru uzattı.

"Memnun oldum Soner bey, bende Name" diye kendimi tanıtıp elini sıktıktan sonra konuşmasına devam etmişti.

"Bu saatlerde gelmeniz sizin ve aynı zamanda benim açımdan daha iyi oldu Ateş bey. Sabah saatlerinde gelseydiniz eğer çok kalabalık olacağımız için sizinle pek ilgilenemeyecektik."

"Çok mu kalabalık oluyor burası?" diye sorarken aynı zamanda gözlerim pistte olan birkaç kişiye bakınıyordu.

"Evet, hem normal bir şekilde kaymak isteyenler hemde gösterilere çıkacak olan ekip arkadaşlarımız antrenman yapmaya geldiği için kalabalık oluyoruz."

"Antrenman saatleriniz ayrı olmuyor mu?" diye yeni bir soru ekledim. Sebepsizce aklıma gelen soruları aniden soruyordum.

"Aslında bakarsanız antrenman saatlerimiz ayrı oluyor tabii. Fakat bazı ekip arkadaşlarımız gelenler için hem ufak bir gösteri yapıyorlar hemde antrenman yapmış oluyorlar. Onun gibi bir şey işte tam tarif edemedim ama"

"Yok yok anladım ben teşekkür ederim" dedim gülümseyerek.

"O zaman başlayalım mı?"

"Başlayalım Soner bey." dedi Ateş.

"Ayakkabı numaralarınızı alalım o zaman ona uygun patenleri verelim size"

Söylediğimiz numaralara uygun olacak şekilde patenler verildiğinde giyinmek için oturaklara oturdum. Patenleri giyindikten sonra Soner bey bağcık kısımlarını uygun olacak şekilde ayarlamıştı.

GEÇMİŞİN YARASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin