SELAMLARRRR!!!
YENİ YILINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİM İLE KUTLAR SAĞLIKLI VE UZUN ÖMÜRLÜ BİR YIL DİLERİMMMM❤️
SÖZ VERDİĞİM GİBİ UPUZUN BİR BÖLÜM YAZDIM SİZLERE. BELKİ DE BU ZAMANA KADAR YAZDIĞIM EN UZUN BÖLÜM OLABİLİR.
OY VERDİYSENİZ EĞERR KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİMM ❤️
SATIR ARALARINDA BULUŞALIM LÜTFENNN ❤️🪐
Hayatta hiç beklemediğimiz şeyler bir anda gelişirdi hep.
Asla yapmam dediğimiz şeyleri yapıyorduk mesela.
Bana hep 'hiçbir zaman 'asla' deme!' derlerdi. Saçma gelirdi hep o cümle. Ben asla dediysem asla olurdu benim için. Fakat şimdi hiçte öyle olmuyordu.
Alaz'ı asla affetmeyeceğimi düşünürken hiç beklemediğim bir anda affetmiştim onu. Benim bile hazırlıklı olmadığım bir anda hem de.
Pişman mıydım?
Asla!
Aklım henüz yapamadıklarımdaydı benim!
O geceden sonra Alaz'a aramızda olan bu şeyi bir süre saklamak istediğimi söylemiştim.
Annem'lere henüz bu durumu açıklayamazdım. Alaz'da bana hak vermişti. Zaten konuşmamızın ardından mahalleye bir araba sesi yaklaşınca bizimkiler zannedip hızla içeriye girmiştim.
Gelen kişiler annemler değildi. İçeriye adım atmam ile derin bir 'oh' çekerek hızla ceketimi çıkarttım. Aldığım şeyleri hızlıca odamda uygun olabilecek yerlere sakladım.
Sakladım çünkü hediyelerini yılbaşında verecektim.
Üzerimi de değiştirerek makyaj masama oturdum ve yüzümdeki makyajımı sildim.
Ev'i böyleyken o kadar çok seviyordum ki....
Fakat bu his kısa sürmüş, anahtar sesinin hemen ardından konuşma sesleri duyulmaya başlamıştı.
"Anne ne yapayım? Ne istiyorsun?" diyen ağabeyimdi.
"Ne isteyeceğim oğlum ben senden? Fena mı olurdu şöyle Esin kızım ile konuşsaydın, kaynaşsaydın. Kız hem güzel, hem becerikli, hem kibar. Niye reddettin ki hemen daha tanışmadan etmeden?"
Merdivenlerden aşağıya inmiş, içeriye geçerek sohbete sessizce odaklanmıştım.
"Anne, ben bunu o kıza yapamam!"
"Oğlum neyi yapamazsın? Görende zorla evlendirmeye çalışıyoruz sanır sizi! Bir kere görüşsen ne olurdu sanki?"
"Bak anne, Allah var kız gerçekten güzel" demesine kalmadan annem hızla ağabeyimi bölmüştü bile
"Heh! Bak işte kendin de dedin. Ne olurdu konuşsan?"
"Anne ne o beni doğru düzgün tanıyor ne ben onu! O kızın başka hâyâlleri, başka bir sevdiği vardır belki de ama ailesinden çekindiği için söyleyemiyordur. Olamaz mı? Aşık olduğu adam ile evlenmeyi istemesi kadar doğru bir şey yok. Kaldı ki bende aşık olacağım kişi ile evlenmek istiyorum!"
"Sende ol artık kime olacaksan! Bende senin evlendiğini görmek istiyorum, hanemde bir kızım daha olsun istiyorum, suç mu?" dediğinde ağabeyim tam cevap verecekken annem tekrar araya girmişti.
"Aman ne yaparsan yap! Karışmıyorum artık, ama birgün gelirsin sen yamacıma 'anne gel kız bakalım' demeye!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN YARASI
Chick-Lit"Keşke." dedim yine ve yeniden. "Keşke seninle hiç tanışmasaydık." dedim göğsüne bir kez vurarak geriye doğru sendelemesine sebep olurken. "Keşke sana bunca yılımı vermeseydim" ve bir kez daha vurdum göğsüne. Yine geriye doğru düştü adımları. İstese...