23. BÖLÜM

656 37 12
                                    


SELAMLARRRR

SATIR ARALARINDA BULUŞALIM LÜTFENN

OY VERDİYSENİZ EĞER HEPİNİZE KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİMMM❤️🪐






Yanan şeylerin tekrar eskisi gibi olamayacağı gibi, yok olan şeyleri yaratamazdık.

Biten şeyleri geri toparlayamazdık. Eskisi gibi olacağına inandığımız şeyler ile kendimizi kandırırdık sadece.

Kendimizi avutur, kendimizi inandırır ve kendimizi bir yalan ile kandırırdık sadece.

İçimizde büyüyen yalancı tarafımız, kendimizi kandırmamız sonucu oluşuyordu belki de.

'Hayır! Öyle değil' diyerek kendi istediğimiz sonuca çıkan yalanla avundururuz hep kendimizi.

Bazen zor olur bunu idrak etmek.

Gerçek ile yüzleşmek istemezsin mesela.

Kendini avutarak gerçek olmayan bir şeye inanmayı sağlarsın.

Benim içinde bu durum çokta farksız sayılmazdı.
Alaz'ın beni aldattığını öğrendiğim o günden, İzmir'e yerleştiğim güne kadar kendimi avutup durmuştum hep.

'Hayır, yapmaz! Yapmış olamaz! Beni çok seviyor!'

Hep bunları dökmüştüm gerçeklere karşı.

Olay'ı idrak edince düşünüyor insan yeniden.
Acaba tekrardan olur muyuz? Bizden yeniden olabilir mi?

Olamaz!

Birşey bozulduğunda eskisi gibi olamaz!

Olur zannedersin ama yapamazsın. Yüzüne her baktığında o olay canlanır sürekli gözünde.

O gün, yeni bir seneye girmemize sadece saliseler Alaz onu aldattığımı görmüştü.

Yeni yıla aldatılarak girmişti.

Aslında ben en büyük intikamımı o gün, o nikah masasında Alaz'ı herkese rezil ederek almıştım.

Ben Alaz'dan artık vazgeçmiştim fakat bu durum onun için aynı değildi.

Onun benim peşimde dolanması, sürekli tekrar olabilme ihtimalimiz için çabalayacağını söylemesi onu da yıpratırken en çokta beni yıpratıyordu.

Ateş'le yüzleşmeye gittiğim o gün ise bu durumu ona da söylemiştim.

16 ARALIK 2023

"Senden bir şey isteyebilir miyim Ateş?"

"Elbette isteyebilirsin, ne istersen"

"Ama bu söyleceklerimin ikimizin arasında kalmasını istiyorum, bir tek biz bilelim, olur mu?"

Meraklı bakışları eşliğinde kaşları çatılırken isteyeceğim şeyin ciddiyetini daha çok anlamış gibiydi.

"Olur tabii, dediğim gibi ne istersen" 

Bakışlarım tekrar deniz'i bulduğunda bu konuyu nasıl açıklayacağımı düşündüm bir süre.

Ateş söyleyemeyeceğimi anlamış gibi konuşmaya başlamıştı.

"Benimle konuşurken açık ve rahat olabileceğini biliyorsun. Çekinmeden söyle lütfen" diyerek bir miktar rahatlamamı sağlamıştı.

"Ateş ben bir şey yapmak istiyorum ve seninde yardımına ihtiyacım var."

GEÇMİŞİN YARASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin