Arkadaşlar şuan da okuyacağınız bölüm hikayenin en soft bölümü olacak hepinize iyi okumalar en normal bölümümüzün tadını çıkartın. 💕
Müzik listesi;
-Giderdi Hoşum
-Kiralık Aşk
-Muhtemel aşk
-Teri MeriUmarım bölümü beğenirsiniz 🤍
Hikayeyi oylayıp satır aralarına yorum bırakmayı unutmayalım.💞
♣️
Motorumu son sürat sürüyordum. Her şeyden bıkmıştım ve kendimi yollara bırakmıştım. Nereye gittiğimi bilmiyordum ve motorumu sürüyordum.
Artık saatler olmuştu ve hâlâ nerede olduğumu bilmeden sürüyordum. Gözlerim yorulmuştu yola bakmaktan ama kendimi tutuyordum. Bir süre sonra kısa bir anlığına gözlerim kapanmıştı ve karşıdan gelen motorlu kadını farketmemiştim. Birden frene basmak aklıma gelmemişti ve hafif yana kaymamla çarpışmaktan kurtulmuştum. Ama ağaça çarpaktan kurtulamamıştım. Çarpmamla motosikletim yere düşmüştü ve altında kalmıştım. Kafamı da ağaça çarpmıştım ve kanamaya başlamıştı. Gözlerim kararmaya başlamıştı ve en son gördüğüm şey başımda motosiklet kasklı bir kadın telefonundan numaraları tuşluyordu.
Gözlerim mavi ve kırmızı renkli ışıkların yanıp sönmesiyle aralanmıştı. Gözlerimi araladığımda üstümde sağlık çalışanları vardı. Hemen beni bir sedyeye yatırdılar ve ambulansa bindirdiler. Yol boyunca gözlerim açık bir şekilde hastaneye gittim.
Hastaneye gittiğimi hatırlamıyordum. Çünkü ambulansta tekrardan bayılmıştım. Gözlerimi açtığımda karnımda ve başımda çok güçlü bir sızı vardı. Karşımdaki hemşire "Uyandınız demek Alp Bey" dedi ve ardından doktor olduğunu anladığım adam geldi.
"Ne oldu doktor bey bana?" diye sordum doktora doğru.
"Bir motor kazası yapmışsınız Alp Bey. Kazada vücudunuzun her yerine motorunuzun parçaları saplanmış ve iç kanama oluşmuş. Kanamayı durdurduk ama çok kan kaybetmiştiniz ve sizin kan grubunuza uyan bir kan grubu bulmamız gerekiyordu ama sizin kan grubunuz zor bulunan bir cinsteydi. Şans ki sizi kurtaran hanımefendinin kanı sizinkiyle uyuştu ve size kan vererek hayatınızı kurtardı." dedi doktor bey. Daha sonrasında gözlerim beni kurtaran turuncu saçlı kadına ilişmişti.
"Doktor bey onun adı ne?" dedim hala gözlerimi ondan ayırmayarak.
"Defne..." dedikten sonrasını dinlememiştim çünkü ben alacağımı almıştım.
♣️
"Alp bey son yaptığımız tahlillerin sonuçları çıktıktan sonra taburcu olabilirsiniz. Umarız sonuçlarınız iyi çıkar. İyi günler" diyerek yanımdan ayrıldı doktor bey.
Bir süre sonra gelen hemşire birşeyimin olmadığını söyledi ve o gittikten sonra hastaneden çıktım.
Ama aklım hala Defne adlı kadındaydı. Acaba şuanda nerede? Ne yapıyordu? diye düşünürken otobüs durağına geldiğimi farkettim. Çantamdan kartımı aldığım sırada başımı eğmiştim.
Başımı kaldırdığımda o karşımdaydı. Defne,hayatımı süsleyeceğine inandığım kadın.
Ne desem diye düşünürken ilk adım ondan geldi ve elini uzatarak "Merhaba." dedi.
"Merhaba Defne." dedim yanlışıkla. Şaşırmış bir ifadeyle;
"Adımı nereden biliyorsun?" diye sordu. Bir cevap bekliyordu ancak verebilecek bir cevabım yoktu.
"Ş-şey ben senin adını doktor beyden öğrendim." dedim yalan söyleyemeyerek.
"Normalde söylemezdi ismimi hastalara ne oldu da söyledi acaba Serkan Bey?" dedi herşeyi anlamış bir şekilde gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mâzi'nin Zulmü
General Fictionİntikam en güçlü duyguydu ve buna şahsen yıllar sonra farkına varmıştım. Ben ki yalnızlığın içindeki karanlıktım. Karanlığı aydınlatana ihanet etmiştim. ♣️ Hayatını güzel bir şekilde sürdüren Kerem Alp Adal'ın geçmişte yaptığı hatalar yıllar sonra k...