=16=

210 21 58
                                    

Tahsin'in gözünden;

     Dudaklarımız birleştiğinde gözlerim olabildiğine açılmıştı. Hiç beklemediğim bir hamleydi. Hoşumada gitmişti ama. "Eh artık yanak yanak nereye kadar." Sırıtarak bana bakıyordu. Güldüm. "Ama öpücük çaldın! Hırsız var!" Sergen kahkaha atıyordu. "Sende benim kalbimi çaldın ama ben ses çıkartıyor muyum?" Kollarımı boynuna doladım ve başımı hafifce kaldırıp gözlerine baktım. "Seni seviyorum."

      Sergen aşkla gözlerimi izliyordu. Alınlarımızı birleştirip gözlerimi kapattım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Kendimi ana fazlasıyla kaptırmıştım. Yanaklarımı kavrayıp gülümsedi. "Bir öpücük daha çalabilir miyim?" Başımı hafifçe salladım ve dudaklarımızı birleştirdim. "Seni asla üzmeyeceğim Tahsin.." gülümsedim. "Bende öyle aşkım." Geri çekilip buketi yataktan aldım. "Hadi bunu suya koyalım ki ölmesin." Gülerek çantamdan aldığım küçuk vazoyu cıkartıp içine su doldurdum.

      Sergen gülümseyerek beni izliyordu. "Yolda biraz sıcaktan solar gibi oldu ama su toparlar onları." Arkamdan sarılıp çenesini omzuma koydu. "Sen benim gibi umutsuz bir vakayı bile düzelttin.. onu her türlü canlandırırsın." Güldüm ve yanağını öptüm. "Öyle mi olmuş." Başını salladı. "Demek ki ihtiyacım olan şey senin gibi bir melekmiş." Gülümsedim ve ona dönüp yanaklarını sıktım. "Yapma yarında nikah memuruyla gelirim bak odana." Birbirimize bakarak güldük. "Hiç sorun olmaz Tahsinciğim. Ben ömrümün sonuna seninle gitmeye razıyım." Elimi tutup üstünü öptü.

      "Bu gün hastan var mı?" Başımı iki yana salladım. "Ama sınavım var." Saati kontrol ettim ve yanağını öpüp geri çekildim. "Sınavdan sonra hastaneye gelmeyeceğim. Sabah görüşürüz tamam mı?" Uslu bir çocuk gibi başını salladı ve yatağa oturdu.

     Odadan cıktığımda yine Çağatay kapıdaydı. "Ne yapıyorsun burada?" Omuz silkti. "Seni görmek isteyen buraya geliyor sanıyordum."  İç çektim ve duymaza vurup yürümeye başladım. "Ay dur dur!" Arkamdan koşup elimi yakaladı. "Sana hediye aldım." Dudaklarını büzerek bana bakıyordu. Elindeki kutuyu bana verdi. Kutuda bir not ve şapka vardı. Deseni çok güzeldi ama kabul edemezdim. "Istemiyorum  Çağatay sağ ol." Ofladı ve arkasını döndü. "Verdim bi kere geri almam." Hastasının odasına girdiğinde elimde kalakalmıştı kutu.

      Odama girdim ve oflayarak koltuğa oturup notu incelemeye başladım. Böyle emrivaki işlerden nefret ediyordum. Ama dediğim gibi şapka çok güzeldi.

                          =#=

Sevgili Tahsin;
Biliyorum en son sana hediye aldığımda sevgiliydik ve aramız şuana göre çok çok güzeldi ama bilmiyorum bu şapkayı gördüğümde aklıma ilk sen geldin. Umarım güzel günlerde kahkahalar atarken takarsın ve beni hatırlarsın.

Seni gerçek sevdiğimi eklemek istiyorum bu nota :) hayatımı kısa bir sürede olsa güzelleştirdin ve bana aşkın ne olduğunu öğrettin. Değerini bilemediğim içinde ayrıca özür dilerim. Şimdiki aklım olsa seni kaybetmemek için elimden geleni yapardım :")

Neyse güle güle kullan<3

=#=
 

   

Psikolog || TahSerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin