#DM
Rose: Ty naprawdę chcesz ze mną pisać? *płaczę*
Harry: A po co miałbym żartować?
Rose: Nie wiesz ile to dla mnie znaczy...
Harry: Cięłaś się?
Rose: Coo???
Rose: znaczy...
Harry: Czemu to robiłaś? :(
Rose: Harry ja...
Harry: Nie ufasz mi, rozumiem.
Rose: Harry, nie lubili mnie w szkole, byłam popychadłem...
Harry: Byłaś, a teraz?
Rose: Teraz jest ok :)
Harry: Ummm, dobrze.
Rose: Dlaczego najpierw spytałeś o to???
Harry: Martwię się o was, wszystkie na całym świecie jesteście dla nas ważne, a ja ostatnio się dowiedziałem, że nasz fandom najwięcej się okalecza, to smutne...Ale zmieńmy temat, zagramy w dwadzieścia pytań?
Rose: ok ;)
Harry: Jak masz na imię?*
Rose: Mam na imię Rose. Twoje 'oryginalne' imię to Harry czy Harold, gubię się w tym.
Harry: Oczywiście, że Harry! Ile masz lat?
Rose: Rocznikowo osiemnaście, tak wiem ty masz dwadzieścia jeden (staruuuch). Gdzie teraz jesteś?
Harry: Nie jestem stary, gdybym cię przykładowo przeleciał, nie podlegało by to pod pedofilstwo! A jestem teraz w domu, tym w USA.
Rose: O czym ty myślisz człowieku? Nigdy mnie nie przelecisz, bo nigdy się nie spotkamy. Nie podasz mi dokładnego adresu, prawda?
Harry: Co do spotkania, napewno się zobaczymy, a adresu nie mogę ci podać, Simon się wkurwi. A możesz rozesłać i będę miał piekło przed domem...
Rose: Aha, czyli ja mam ci ufać, a ty mi nie, lol
Harry: Ummm, okej. USA, NY xxxxx. Teraz ty?
Rose: UK, Liverpool, Longstreet 70
Harry: Ooo Liverpool! Będziemy grali tam koncert, przyjdziesz?
Rose: Wasz koncert jest lekko za drogi na moją rodzinę :)
Harry: Szkoda, może spotkamy się na mieście?
Rose: To jeszcze dużo czasu, spokojnie.
Harry: Ok, ja tylko chciałem...
Rose: Hmm?
Harry: Nie, już nic.
Harry: Idę spać, u mnie jest trzecia w nocy.
Rose: Dobranoc Hazz x
Harry: Dobranoc skarbie xxx
.
.
.
.
Heej! Widzę, że to opowiadanie przypadło wam do gustu, bardzo się cieszę, BARDZO!!! W rozdziale mogą być błędy, bo piszę będąc na wycieczce w Niemczech, a dokładnie wracam z Hide Park Soltau i wokół słyszę głosy Niemców, co jest denerwujące! Ogólnie pozderki z Niemiec i wgl.
Kocham xx
CZYTASZ
Hi Harry
Fanfiction"@sexwithstyles Podejmę wyzwanie @harrystyles, przez rok codziennie będę pisała do ciebie "Hi Harry...", przekonamy się czy zwrócisz uwagę na kogoś tak zwykłego jak ja..." ________________________________ Wszelkie prawa zastrzeżone. Książka nie jest...