"Sınavlar yaklaşıyor..." Jisung kendini Minho'nun dizlerine bıraktığında Minho mırıldandı.
"Ve fotoğraflarımız medyayı sarmış durumda." Jisung hafifçe kaşlarını çatarken Minho ona önünde açık olan ekranı gösterdi, Jisung bir süre onun telefonuna baktıktan sonra istemsizce gülmüştü.
"Tatlı görünüyormuşuz." Minho da hafifçe güldü.
"Yanımda cidden bebek gibi kalıyorsun, gel öpeyim bir tane." Jisung yüzündeki gülümsemesiyle Minho'ya yanaştı ve dudaklarını öpmesine izin verdi.
"Bu sorun olacak mı? Yani ilişkimizin bilinmesi?" Minho mırıldandı.
"Bize ne ki? Olacaksa babama sorun olacak, siktir et." Jisung onun karnına hafif bir dirsek attı.
"Ben olsam oy vermezdim dediğin yetmedi şimdi de siyasi hayatı sikilirken umursamıyor musun?" Minho omuz silkti.
"Hayır."
"Off Minho, çok hayırsız bir evlatsın."
"Bence seni hayırlı bir baba olmam ilgilendirmeli." Jisung gözlerini kırpıştırırken Minho onun yanağını okşadı. "Babamla bu ihtimali konuşmuştuk, illaki ortaya çıkması gerekliydi ve çıktığı zaman ne yapacağımızdan bahsetmiştik bir ara. Babam sorun olmayacağını söylemişti, sen sadece kendin için dikkat et. Sana saldırabilirler." Jisung dudak büzdü.
"İyi bok yedik." nazikçe sevgilisinin yanağındaki elini saçlarına çıkarıp alnından çekti, Jisung'un saçları öyle yumuşaklardı ki Minho dokunmadan duramıyordu.
"İstersen seni takip etmesi için birkaç korumamı seninle gönderebilirim, sizi rahatsız etmeyecek ve birileriyle neler konuştuğunu duymayacak kadar uzağında ama başına bir şey gelirse hemen müdahale edecek kadar yakınında olurlar." Jisung mırıldandı.
"Böyle bir şeyi yapmanı isteyemem."
"Benim yüzümden tehlikedesin, tabii isteyebilirsin güzelim." Minho onun burnunu hafifçe sıktı. "Felix ve Hyunjin barışmışlar." Jisung birden hatırladığı şey yüzünden ofladı.
"Evet ya, moralim çok bozuk. İkisini okulun tadilattaki tuvaletinde sevişirken gördüm, yani çıplak birbirleriyle iç içeyken falan. Felix'i çok kez çıplak gördüm ama Hyunjin'i görmek tuhaf hissettirdi, bir de ilk kez canlı porno izlemek." Jisung istemsizce ürperdi. "İğrençti." Minho onun yüzünü izlerken istemsizce güldü.
"Mızmız bir bebiş gibisin." ikisi bir süre sessizce birbirlerini izlediler, Minho'nun telefonu çalana kadar.
Minho hala elinde tuttuğu telefonuna gelen aramayı yanıtlayıp telefonu hoparlöre aldı.
"Minho çok önemli bir şey oldu-" Jisung Hyunjin'in lafını kesti.
"Çok geç, ben söyledim bile." Hyunjin duraksadı.
"Siktir..." istemsizce ağzından kaçırdığı küfür üstüne Minho ve Jisung güldüler.
"İkimiz de detayları bilmiyoruz, Jisung sadece sizi sikişirken bastığını söyledi. Bir de göt vermediğini." Jisung kıkırdarken Hyunjin derin bir nefes aldı.
"Bu kadar detaya gerek yoktu... Her neyse, hayatımın en güzel sikişiydi." Minho sevgilisini yanına çekerek yatağa uzandı.
"Nasıl başardınız peki? Tekrar sevgili olmayı?" Hyunjin birden heyecanlanıp anlatmaya başladı.
"Öğle arasına çıkmadan önce eşyalarımı dolabıma yerleştiriyordum, Felix yanıma gelip beraber yemek yemeyi teklif etti. Ben de amacını anladığım için kabul ettim, yemekte de uzunca konuştuk. Aramızdaki sorunları halletmişiz gibi duruyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not me\Minsung
FanfictionMinho, kendisine mesaj atan sözde Jisung'a aşık olmuştu fakat hayatında her şeyden daha önemli bir yer edinmiş bu kişinin sakladığı büyük sırrı bilmiyordu. 👉Texting👈 Not: Mafya hikayesi falan değil ama normal bir texting olduğunu düşünerek başlars...